    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Prawo rodzinne !!
    Date: Tue, 6 Aug 2002 22:18:04 +0200

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aip3ok$77l$...@n...tpi.pl...
    > W tym mam problem kolezanko, ze jesli potrzebujesz osoby ktora pomoze ci w
    > jakiejs sprawie za pieniadze to w tym przypadku dzwonisz do prawnika i po
    > klopocie. Natomiast jesli piszesz na grupe newsowa to szukasz osoby ktora
    za
    > darmo poswieci ci swoj bardzo cenny czesto czas. I tu jest caly myk.
    Chodzi
    > o to aby jak najwieksza ilosc osob skorzystala na takich poradach i aby
    > specjalista w tej dziedzinie nie odpisywal 100 takim jak ty osobno na
    > kazdego ich posta, tylko raz odpisal na dany problem.

    Jesteś miły ale nie mam problemu nawet gdybym miała pisać tysiące razy :-)))

    > Dla Ciebie kolezanko tez jest plus pisania o problemie publicznie bo na
    > maila moze ktos ci (nie zawsze umyslnie oczywiscie) napisac jakas glupote
    > lub stara interpretacje przepisow itp... Wtedy na newsach inna osoba
    moglaby
    > to sprostowac i zweryfikowac.

    tu sie zgodze ale nie sądze bym w tym temacie udzieliła złej informacji

    > A o anonimowosc moze komus chodzic w przypadku gdy sie pyta np."zdradzam
    > meza, jak sie dowie i udowodni przed sadem to czy moge wszytsko stracic ?

    a mogłabym ? :-))))))))

    > czy lepiej rozwiesc sie zeby nikt nic nie wiedzial ?".

    :-)))) to mi jeszcze nie grozi

    Takie pytanie zadane
    > z konta nie typu k...@w...pl i z komputera nie z kawiarni internetowej to
    > bardzo powazna utrata anonimowosci w internecie.

    łeeeeee co mi po animowości tak jestem osobą publiczną :-))))

    > Po trzecie primo z Twojej wypowiedzi wyszlo ze zalezy ci na anonimowosci.
    Po
    > prostu pomyslalem sobie skad wyslalas kolezanko maila i z jakiego adresu i
    > teraz ze ktos zapytal o co chodzi, a ty odrazu bach ... numer np. jak
    wyzej
    > (bez obrazy). No i glupio by bylo bo cala Polska (a przynjamniej ta grupa)
    > juz wie kto co i gdzie ...

    może kto tak...ale co ? raczej nie :-)))))

    cieplutko pozdrawia Sandra