  • 1. Data: 2004-05-16 15:36:29
    Temat: Prawo pracy w Polsce
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Witam!
    Mam do napisania prace na temat "Prawo pracy w Polsce". Nie wiecie może
    gdzie szukać materiałów na ten temat. Próbowałem na necie, ale w artkułach
    albo nic nie ma, albo są płatne.

    Z pozdrowieniami
    Paweł

  • 2. Data: 2004-05-16 16:44:50
    Temat: Re: Prawo pracy w Polsce
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Paul4" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie szukać materiałów na ten temat. Próbowałem na necie, ale w artkułach

    dla kogo piszesz ta pracę? I za ile?
    A próbowałeś w bibliotece > katalog przedmiotowy > prawo pracy

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-05-16 17:05:33
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Paul4 wrote:

> [...]
    > gdzie szukać materiałów na ten temat. Próbowałem na necie, ale w artkułach

    moze jeszcze kontekst tej pracy powiesz

  • 4. Data: 2004-05-16 17:38:52
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dla kogo piszesz ta pracę? I za ile?
    > A próbowałeś w bibliotece > katalog przedmiotowy > prawo pracy

    Praca jest dla mnie. W bibliotece jeszcze nie próbowałem.

  • 5. Data: 2004-05-16 17:41:50
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > moze jeszcze kontekst tej pracy powiesz

    "Prawo pracy w Polsce" wady i zalety, szanse i zagrożenia.

  • 6. Data: 2004-05-16 18:36:54
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    > Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    > Praca jest dla mnie. W bibliotece jeszcze nie próbowałem.

    wybacz, ale zawsze mi się wydawało, że informacji szuka się przede wszystkim
    w bibliotece.

  • 7. Data: 2004-05-16 18:42:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > wybacz, ale zawsze mi się wydawało, że informacji szuka się przede wszystkim
    > w bibliotece.

    Widocznie studiowałeś dawno temu, na jakiejś dziwnej uczelni nie
    przystającej do "nowoczesności". ;)

    KG

  • 8. Data: 2004-05-16 18:55:37
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    > Widocznie studiowałeś dawno temu, na jakiejś dziwnej uczelni nie
    > przystającej do "nowoczesności". ;)

    Taak, i w dodatku byłem bardzo "zacofanym" studentem, który zamiast kupić
    prace magisterską w sieci sam ją napisał.

    --
    Falkenstein

  • 9. Data: 2004-05-16 19:00:03
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    > Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > "Prawo pracy w Polsce" wady i zalety, szanse i zagrożenia.

    Czyli analiza systemu prawa pracy w Polsce, przekrojowa z rozważaniami de
    lege lata i zapewne propozycjami de lege ferenda. Napisanie czegoś takiego
    wymaga znajomości nie tylko prawa jako takiego, ale i orzecznictwa
    zapadającego na jego gruncie. To temat na więcej niz na magisterkę, raczej
    na jakieś opracowanie monograficzne. Co to wogóle za praca ma być?

    --
    Falkenstein

  • 10. Data: 2004-05-16 19:32:08
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

> [...]
    > zapadającego na jego gruncie. To temat na więcej niz na magisterkę, raczej
    > na jakieś opracowanie monograficzne. Co to wogóle za praca ma być?

    Ma to być krótka praca przekrojowa. Najważniejsze zagadnienia. Nie dłuższa
    niż 15 stron formatu A4.