  • 1. Data: 2004-05-16 09:12:07
    Temat: przydział lokalu dla wnuczki - jak to zabezpieczyc ?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Witam
    Czy ktos moze poradzić ? w tym temacie?
    przeczytałem decyzję sądu, że "Wnuk zmarłego najemcy nie należy do osób
    wymienionych w art. 691 § 1 k.c., także wtedy gdy łączyła go z najemcą więź
    gospodarcza i uczuciowa."
    Moja córka ma 18 lat, jest zameldowana i mieszka wraz ze swoją babcią w
    lokalu kwaterunkowym.
    Jak zabezpieczyć jej mozliwośc otrzymania jej przydziału na lokal w
    przyszłości?
    Czy funkcjonuje jeszcze mozlwośc prawna zabezpieczenia takiego przydziału w
    przyszłości np w zamian za opiekę ? - jak taką opieke załatwia się prawnie ?
    ktoś może doradzić cokolwiek ?

    Z góry dzieki

  • 2. Data: 2004-05-17 13:00:06
    Od: "Stanisław KOT" <k...@g...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Moja córka ma 18 lat, jest zameldowana i mieszka wraz ze swoją babcią w
    > lokalu kwaterunkowym.
    > Jak zabezpieczyć jej mozliwośc otrzymania jej przydziału na lokal w
    > przyszłości?

    Adopcja przez babcie

  • 3. Data: 2004-05-17 21:41:55
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Stanisław KOT" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Adopcja przez babcie

    szczerze mówąc - rozwazałem tę mozliwośc gdzieś tam w kącie ducha - hmm :-)
    ale jak to udokumentować ? mam zostać alkoholikiem na te okoliczność - czy
    wystarczy zwykłe oswiadczenie woli - bo córka już pełnoletnia jakby
    ?