  • 1. Data: 2004-05-16 11:39:04
    Temat: Ławka przed blokiem
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze:

    mam następujące pytanie: czy administracja osiedla ma obowiązek na
    zlikwidowanie ławek przed moim blokiem, jeżeli ich istnienie jest dla mnie
    uciążliwe? Chodzi mi o grupę chuligańów, którzy regularnie zakłócają mi
    spokój, grożą i zaczepiają. O sprawie wie policja i dzielnicowy. Ci
    młodzieniaszkowie nie mieszkają w tym bloku, a z ławek nikt poza nimi
    proaktycznie nie korzysta. Wystosowałem odpowiednie pismo do administracji,
    ale jak dotąd pozostaje ono bez echa.

    A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam.

    S. Perfecki

  • 2. Data: 2004-05-16 14:03:32
    Temat: Re: Ławka przed blokiem
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sun, 16 May 2004 13:39:04 +0200, Perfecki wrote:

    > A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    Hm. Ja kazałem im iść precz, a gdy zaczęli oponować - zaproponowałem
    "solo" wyróżniającemu się i najbardziej pyskatemu. Potem jeszcze
    tylko kilka zj**ek za zakłócanie ciszy nocnej. Od tamtej pory mam
    spokój, nikt mi nie hałasuje pod oknem a chłopcy grzecznie się witają :)
    No, ale nie polecam tej metody jako domyślnej ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-05-16 14:27:04
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > spokój, nikt mi nie hałasuje pod oknem a chłopcy grzecznie się witają :)
    > No, ale nie polecam tej metody jako domyślnej ;P

    Dzięki za radę...

    No właśnie nie wiem, czy to by zadziałało, bo ja ich wyrzucam regularnie,
    nawet za pomocą perswazji niewerbalnej.... Coż z tego, że dalej są
    agresywni, wykrzykują pod oknem różne idiotyzmy i robią się coraz bardziej
    złośliwi.....

    Może są jakieś inne sposoby???

  • 4. Data: 2004-05-16 14:52:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    : Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
    :

    daj sobie spokoj, wolisz zeby napadali?

    Ja osobiscie lubie lawki, przystanki itp. cos zlego?

    Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu
    przesiadywali ,ale
    pod warunkiem ze beda ciszej.

    usuniecie lawki nic nie da. Jezeli w chamski sposob to zalatwisz to mozesz
    liczyc na to ze przyjda z wlasnym stolikiem.

    P.

  • 5. Data: 2004-05-16 15:25:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8800o$3ve$1@inews.gazeta.pl>, Przemyslaw Rokicki wrote:

    > daj sobie spokoj, wolisz zeby napadali?

    Dlaczego zadowalać się mniejszym złem?

    > Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu
    > przesiadywali ,ale pod warunkiem ze beda ciszej.

    LOL

    > usuniecie lawki nic nie da. Jezeli w chamski sposob to zalatwisz to mozesz
    > liczyc na to ze przyjda z wlasnym stolikiem.

    Masz dziwną definicję chamstwa, jeżeli usunięcie ławki przez
    administrację uważasz za chamstwo. Myślę, że autor wątku nie musi
    obawiać się stolika, dresy nie są tak finezyjne, a i lenistwo
    przeszkadza. Po prostu przeniosą się tam, gdzie się da przycupnąć lub
    oprzeć o ścianę. U mojej koleżanki pod blokiem wysiadują jak kury na
    grzędach na takich metalowych prętach o średnicy ok. 1cm,
    umieszczonych na wysokości ok. 20cm nad ziemią (takie ogrodzenie
    trawnika). Nie wiem jak im te pręty tyłków nie przetną.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 6. Data: 2004-05-16 15:29:35
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja osobiscie lubie lawki, przystanki itp. cos zlego?
    >
    > Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu

    Oczywiście rozmawiałem z nimi w ten sposób. Mówiem dokadnie to, co Ty
    napisałeś. Co usłyszałem? Że już NIGDY nie będę miał spokoju pod oknem... I
    co więcej, próbowałem kilkakrtonie z nimi nawiązać dialog, chciałem im nawet
    piwo postawić. Niestety, najskuteczniejszy jest kopniak w dupę, tyle że on
    działa przez jeden dzień, a nastepnego dnia jest to samo..

    Dziękuję za radę.

    Pozrawiam.

  • 7. Data: 2004-05-16 15:32:12
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncaf1us.nvu.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    > umieszczonych na wysokości ok. 20cm nad ziemią (takie ogrodzenie
    > trawnika). Nie wiem jak im te pręty tyłków nie przetną.

    Zastanawiam się nad radykalnym posunięciem, bo widzę, że wszelkie oficjalne
    ścieżki nie skutkują (mam na myśli policję, administrację, straż miejską).
    Skończy się na tym, że wynaję jakiś chłopakó z agencji ochroniarskiej i oni
    przetrącą im kości i na tym się skończy. Już nawet odłożyłem na to parę
    groszy. Ale nie chcę się uciekać do takich rozwiązań. Dlatego poprosiłem o
    radę.

  • 8. Data: 2004-05-16 17:12:44
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Perfecki wrote:

> [...]
    > odłożyłem na to parę groszy. Ale nie chcę się uciekać do takich rozwiązań.

    tylko ze oni wiedza gdzie ty mieszkasz, ty pomysl co ty myslisz :D
    dresy to msciwe "bestyje" mam nadzieje ze nie masz rodziny ktora chcesz
    narazac czyms takim.

    ktos ci doradzil usunac im miejsce do siedzenia, czy opierania sie, to
    leniwe dziwolagi i pewno sie gdzies przeniosa.

  • 9. Data: 2004-05-16 17:25:33
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > piwo postawić. Niestety, najskuteczniejszy jest kopniak w dupę, tyle że on
    > działa przez jeden dzień, a nastepnego dnia jest to samo..

    IMHO za kazdym razem kiedy sie tam zbieraja powinienes dzwonic na POLICJĘ !
    po ktoryms tam razie spisywania i tłumaczenia się powinni dać sobie spokój,
    ach i najlepiej, gdyby dzwonili tez inni sąsiedzi, bo stróże prawa pomyślą,
    że tylko TY
    jesteś przewrażliwiony

  • 10. Data: 2004-05-16 17:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bob wrote:

> [...]
    > ach i najlepiej, gdyby dzwonili tez inni sąsiedzi, bo stróże prawa pomyślą,

    O, i to jest właściwe podejście.