  • 1. Data: 2004-05-16 11:14:03
    Temat: Samochod z zachodu.
    Od: zYm3N <z...@o...pl>

    Witam !
    Mam mozliwosc zakupu samochodu za granica. Okolo 10 letniego. Chcialbym
    sie dowiedziec, jak aktualnie wyglada sprawa sprowadzenia go do Polski.
    Jakie sa oplaty, ewentualne zastrzezenia, ktore samochody mozna
    rejestrowac, ktore nie..

    Pisze na grupe, bo google co prawda podaje kilka odpowiedzi, ale sa one
    w pewnych miejscach sprzeczne, dosc zawile. Mysle, ze ludzie tutaj znaja
    sie na tych sprawach *najlepiej*.

    Z gory dziekuje.
    --
    Pozdrawiam,
    zYm3N <zymen )at_ interia )dot_ pl>

  • 2. Data: 2004-05-16 12:01:44
    Temat: Re: Samochod z zachodu.
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "zYm3N" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie dowiedziec, jak aktualnie wyglada sprawa sprowadzenia go do Polski.
    > Jakie sa oplaty, ewentualne zastrzezenia, ktore samochody mozna

    Zobacz na grupie pl.biznes, tam już to było wyjaśnianie.

    Pozdrawiam
    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    ==============

  • 3. Data: 2004-05-16 12:02:43
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Mecenas w <c87lc4$hdt$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Zobacz na grupie pl.biznes, tam już to było wyjaśnianie.

    albo lepiej pl.misc.samochody - sa ludzie ktorzy sprowadzali i opisali cala
    procedure

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 4. Data: 2004-06-03 20:41:39
    Temat: KOREKTA CZASU
    Od: "Kowalski." <s...@m...nie.>