  • 11. Data: 2004-05-16 22:47:58
    Temat: Re: Prawo pracy w Polsce
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Paul4 wrote:

    > Ma to być krótka praca przekrojowa. Najważniejsze zagadnienia. Nie dłuższa
    > niż 15 stron formatu A4.

    to ma byc praca prawnicza, czy tez z socjologicznego punku widzenia temat
    prawa pracy?? czy tez z ekonomicznego punktu widzenia

    kto ci kazal cos takiego napisac i po co, o taki kontekst mi chodziło

  • 12. Data: 2004-05-17 15:24:02
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Użytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > to ma byc praca prawnicza, czy tez z socjologicznego punku widzenia temat
    > prawa pracy?? czy tez z ekonomicznego punktu widzenia
    >
    > kto ci kazal cos takiego napisac i po co, o taki kontekst mi chodziło

    Nie to nie ma być praca prawnicza. Jest uczniem szkoły średniej :) Ma być
    przekrój prawa pracy w Polsce. Czyli np. jak pracodawca naciąga swoje prawa,
    i wjaki sposób może sie bronić pracownik i jakie prawo łamie.

  • 13. Data: 2004-05-17 15:57:21
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Paul4" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    prawa,
    > i wjaki sposób może sie bronić pracownik i jakie prawo łamie.

    ja pogoniłbym nauczyciela za zadawanie bzdurnych zadań.
    Bo żeby pisać o prawie pracy trzeba by najpierw to prawo choć odrobinę
    znać...

  • 14. Data: 2004-05-17 16:00:24
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ja pogoniłbym nauczyciela za zadawanie bzdurnych zadań.
    > Bo żeby pisać o prawie pracy trzeba by najpierw to prawo choć odrobinę
    > znać...

    W zupełności się zgadzam, ale cóż mam zrobić??