  • 21. Data: 2004-07-12 08:30:00
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "ajuzo" <a...@a...com>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ccs9l3$cr5$1@flis.man.torun.pl...
    > Sąd skazał mnie na 8 miesięcy ograniczenia wolności,
    > Chyba w zawiasach?

    To nie wyrok w zawieszeniu tylko kara do natychmiastowego wykonania, 12
    godzin tygodniowo przez 8 miesięcy czegoś w rodzaju odsiadki.

    > Miałem ok 2 promili w wydychanym powietrzu.
    > Co tak mało? Za 1go promila u nas dają 2 lata!

    Sąd zgodził się w moim przypadku na szczególne złagodzenie kary.

  • 22. Data: 2004-07-12 12:31:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 12. lipca 2004 10:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane ajuzo:

    > Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To nie wyrok w zawieszeniu tylko kara do natychmiastowego wykonania, 12
    > godzin tygodniowo przez 8 miesięcy czegoś w rodzaju odsiadki.

    Hm... Idziesz na jeden dzień w tygodniu do pierdla? Kurde, to chyba każdy
    kryminalista by takie wyroki chciał :)

    > Sąd zgodził się w moim przypadku na szczególne złagodzenie kary.

    A możesz przedstawić jakie są okoliczności łagodzące? Tak mnie zastanawia
    ten fakt.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2004-07-12 13:49:08
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Hrabia Mol"

    > Polecam odwiedzenie linku:

    Zgłębiając zagadnienia medycyny sądowej (w praktyce) widziałem gorsze skutki
    wypadków drogowych, wierz mi.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 24. Data: 2004-07-12 13:54:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    greg wrote:
    > ograniczenie wolności w zawiasach?? niezłe hehe

    Ale możliwe.

    KG