  • 1. Data: 2004-04-06 10:47:05
    Temat: Prawo jazdy
    Od: "ciupa" <t...@t...net>

    Witam wszystkich!

    Chciałem się dowiedzieć w jakim czasie po kolizji policja ma prawo przesłać
    wniosek do sądu grockiego

    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2004-04-06 12:49:03
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "AT" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ciupa" <t...@t...net> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich!
    >

    > Chciałem się dowiedzieć w jakim czasie po kolizji policja ma prawo
    przesłać
    > wniosek do sądu grockiego
    >
    > Pozdrawiam wszystkich

    Mnie także interesuje ta kwestia. Po zatrzymaniu mojego prawa jazdy oraz
    dowodu rejestracyjnego wyczytałam, ze policja ma obowiązek (nie prawo)
    przekazać dokumenty do odpowiedniej instancji (w moim przypadku był to
    prokurator) w przeciągu 7 dni. Kiedy otrzymałam od prokuratora akt
    oskarżenia wynikało z niego, że policja przekazała moje papiery o 3 dni za
    późno (dni robocze) - z uzyskanych przeze mnie informacji jeśli się spóźnią
    powinni śledztwo umorzyć i papiery oddać. Niestety nie miałam czasu wówczas
    głęboko kopać w tej sprawie, a zaprzyjaźniony policjant i przypadkowy
    adwokat stwierdzili, że owszem, policja ma 7 dni, ale nikt tego nie
    przestrzega i opieszały śledczy może co najwyżej dostać upomnienie i nie ma
    sensu pisać odwołania.

    Więc jak z tym jest?

    Pozdr,
    AT.

  • 3. Data: 2004-04-06 16:43:20
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

> [...]
    > Witam wszystkich!
    >

    > Chciałem się dowiedzieć w jakim czasie po kolizji policja ma prawo

    Nie ma takiego sądu więc i nie ma takiego obowiazku. Sa natomiast slowniki
    ortograficzne.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 4. Data: 2004-04-07 11:24:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AT" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > późno (dni robocze) - z uzyskanych przeze mnie informacji jeśli się
    spóźnią
    > powinni śledztwo umorzyć i papiery oddać.

    A z czego to wynika? Wśród przyczyn umorzenia kpk nie wymienia spóźnienia
    nadejścia akt.

  • 5. Data: 2004-04-08 10:03:47
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > przesłać
    >
    > Nie ma takiego sądu więc i nie ma takiego obowiazku. Sa natomiast slowniki
> [...]
    powiedział co wiedział
    kiedy matura?

  • 6. Data: 2004-04-08 19:15:52
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > powiedział co wiedział
    > kiedy matura?

    Zebys dotarl do matury musiasz najpierw zdac egzamin do gimnazjum dziecko.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 7. Data: 2004-04-08 19:19:03
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    SQLvvysyn wrote:
    > Zebys dotarl do matury musiasz najpierw zdac egzamin do gimnazjum dziecko.

    widać ze jeszcze nie przechodziłes takiego

    KG

  • 8. Data: 2004-04-08 19:21:05
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > widać ze jeszcze nie przechodziłes takiego

    Nie chodze po gimnazjalistach.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 9. Data: 2004-04-08 22:02:57
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zebys dotarl do matury musiasz najpierw zdac egzamin do gimnazjum dziecko.

> [...]
    ale wnioskując z twoich wypowiedzi
    to przed tobą jeszcze trochę
    rzucasz się po grupie jakbyś był nie wiadomo kim /trochę manier/
    a prawda jest taka że im mniejszy pies tym więcej szczeka.
    to tyle.
    nie odpisuj
    nie chce mi się z tobą gadac

  • 10. Data: 2004-04-09 22:29:22
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    > a prawda jest taka że im mniejszy pies tym więcej szczeka.

    To co, kupic ci kaganiec?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H