  • 1. Data: 2004-04-06 10:05:22
    Temat: Okres przedawnienia
    Od: "Iwona" <i...@i...pl>

    Mam pytanie - jak to wyglada otrzymalam wypowiedzenie z pracy, firma
    przeslala mi swiadectwo pracy po terminie wyznaczonym przez ustawe, ponadto
    jeszcze okolicznosci wskazuja na zwolnienie ze wzgledow ekonomicznych, czego
    oczywiscie wypowiedzenie o prace nie uwzglednia. Probujac wyjasnic sprawe
    polubownie napisalam pismo do firmy z prosba o pisemna odpowiedz, otrzymalam
    jak na razie tylko telefon - bylo to juz ponad miesiac temu. Boje sie ze
    firma stara sie jak najbardziej przeciagnac wszystko w czasie i tu wlasnie
    moje pytanie, czy w momencie zlozenia pozwu sadowego okres przedawnienia
    ulega 'wstrzymaniu', czy moze tak sie stac, ze firma bedzie wszystk
    oprzeciagac w czasie i w koncu w pazdzierniku kiedy sprawa uplynie
    przedawnieniu po prostu calkowicie zlekcewazy sprawe??
    Czyli czy pozew zatrzymuje bieg okresu przedawnienia??

    Z gory dziekuje

    Iwona

  • 2. Data: 2004-04-06 19:43:44
    Temat: Re: Okres przedawnienia
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    tak pozew przerywa bie terminu przedawnienia
    "