  • 21. Data: 2005-11-26 10:45:02
    Temat: Re: Prawo do obywatelskiego nieposłuszeństwa
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jurek Wawro wrote:

    > Pomijając wszelkie inne aspekty - składki pracowników są pobierane przez
    > pracodawców i nie mają oni wpływu na ich pobór.

    Ale jak juz pisalem - "etatowcom" tak w oczy nie kole placenie ZUS-u. Po
    za tym zus od etatu z minimalnej krajowej jest troche nizszy niz ten
    placony od DG.

    > Z kolei pracodawcy nie chcą zadzierać z ZUS/US - bo, jak zauwazył
    > kiedyś jeden z polskich ekonomistów - boją się ich gorzej niż w czasie
    > wojny bano się gestapo.
    > Ten rodzaj oporu społecznego niewchodzi więc w rachubę.

    Nie mowie, ze etatowcy beda sie przylaczac, mowie o tym, ze coraz wiecej
    jest DG - i to oni beda rosnac w sile. Dlaczego? Bo nawet pracodawcy
    pozbywaja sie etatowcow i zatrudniaja "firmy"...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 22. Data: 2005-11-26 11:26:45
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    mariposa doux napisał(a):

> [...]
    wojny bano się gestapo.
    Ten rodzaj oporu społecznego niewchodzi więc w rachubę.

    Jurek

  • 23. Data: 2005-11-26 18:21:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Nov 2005 22:07:42 +0000,
    Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> screamed:

    > Nie mam nic przeciw "innym".
    > Ale demonstracje zboczeńców sprawiają, że jestem gotów
    > poprzeć działania represyjne wobec nich - które normalnie nawet
    > by mi do głowy nie przyszły. Na przykład kwalifikowanie
    > publicznych deklaracji o preferencjach seksualnych jako
    > przestepstwa.

    Podasz nam jeszcze oficjalnie jakie leki zażywasz, w jakiej ilości
    i od kiedy? Nie sprawdzają wam papierów przy rekrutacji do grup
    zamawiających piwo?

    > Chętnie połączyłbym to z przepisem, że na
    > stanowiskach opłacanych z kasy państwa nie mogą być zatrudniane
    > osoby, które zostały skazane za tego rodzaju przestępstwa.
    > Jak sądzę - takie reakcje mogą być w społeczeństwie dość
    > powszechne. A gdy jeszcze pomyślę o reakcji "oświeconej
    > Europy" - to cieszy mnie sama potencjalna możliwość ... ;-)

    Chętnie popełnię przestępstwo i przyznam się publicznie do zboczenia -
    - bycia heteroseksualnym.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 19:19:44 user up 10807 days, 7:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    New: It comes in different colors from the previous version.