  • 1. Data: 2005-11-24 23:57:22
    Temat: Czy można coś zrobić
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    W sprawie świadka, który pod przysięgą kłamie?
    Czy nagranie wypowiedzi na kasecie może być dowodem w sądzie?

    Proszę o opinie
    Hyde

  • 2. Data: 2005-11-25 00:03:59
    Temat: Re: Czy można coś zrobić
    Od: scream <n...@p...pl>

    mr.Hyde napisał(a):
    > W sprawie świadka, który pod przysięgą kłamie?

    tak

    > Czy nagranie wypowiedzi na kasecie może być dowodem w sądzie?

    w sądzie dowodem jest wszystko co sąd uzna za dowód

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-11-25 00:11:47
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    > tak

    możesz rozwinąć?

    Hyde

  • 4. Data: 2005-11-25 00:38:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    mr.Hyde napisał(a):
    > możesz rozwinąć?

    skladasz zawiadomienie o przestepstwie i prosisz o wlaczenie do sprawy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-11-25 10:40:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > możesz rozwinąć?

    art 233 kk

    P.

  • 6. Data: 2005-11-25 14:55:42
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > tak

    A jak ktoś klamie nie "pod przysiega" w Sadzie to tez mozna cos zrobic?
    Znajomy mial sprawe w Sadzie a swiadek klamal. Swiadek wczesniej nie
    wymawial formulki, ze bedzie mowil tylko prawde itd...

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 7. Data: 2005-11-25 17:22:31
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > wymawial formulki, ze bedzie mowil tylko prawde itd...

    Ale zapewne został pouczony o konsekwencjach wynikających z fałszywych
    zeznań. W polskich sądach nie stosuje się powtarzania formułek (przynajmniej
    ja się z czymś takim nie spotkałam).

    Aga

  • 8. Data: 2005-11-25 18:05:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    agnesdz napisał(a):
    > W polskich sądach nie stosuje się powtarzania formułek (przynajmniej
    > ja się z czymś takim nie spotkałam).

    ciekawe :)

    KG

  • 9. Data: 2005-11-25 21:08:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > tak
    > w sądzie dowodem jest wszystko co sąd uzna za dowód

    A w wypadku świadka, to przede wszystkim będzie protokół z
    posiedzenia.

  • 10. Data: 2005-11-25 22:28:09
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-25 01:03 scream napisał(a):
    > w sądzie dowodem jest wszystko co sąd uzna za dowód

    Bez przesady, nie wszystko.
    Np. z kpk art. 199.
    w.

    --