  • 11. Data: 2003-01-21 19:19:52
    Temat: Re: Prawo autorskie - umowa kupna-sprzedazy?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > co do podatków : http://www.gofin.pl/podp.php/168/374/20750/
    > (zaznaczam, ze nie wiem, czy rozwazania z tej strony sa aktualne, ale
    zawsze
    > jest to jakis punkt zaczepienia)

    IMHO raczej nieaktualne - problem VATu od licencji zastał rozwiązany
    już w zeszłym roku bodajże.

    pozd.Pix

  • 12. Data: 2003-01-22 16:08:55
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2003 13:07:47 +0100, "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "suffka" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >określonym
    >autorskim i
    >
    > a ja proponuje standardowa umowe o dzielo,
    >bez nabycia praw autorskich,
    >koszt pozyskania dla zleceniobiorcy wyniesie 20%.
    >podatek - dochodowy, ktory odprowadza zlecajacy za zleceniobiorce.
    >tak samo jakby wyplacal wynagrodzenie z tytulu pracy, tyle ze
    >nie ma tu zadnych skladek zdrowotnych, zusow, itp.
    >
    >sprawa czysta i szybka (15 minut). zastanawiac sie nad licencjami mozna,
    >ale czy jest sens dla kilku zdjec robic zamieszanie z licencjonowaniem?

    Rozbawiles mnie.......
    Naprawde.
    Jase ze nei ma sensu. po prou facet bedzei mial zdjecia ktrych nei
    moze wykorzystac, po co zamieszanie robic hahahha
    W 15 minut wyda kase ktra moze rownie dobrze wywalic na smitnik bo nic
    mu z czystej umowy o dzielo. Pozatym po co umowa o dzielo skro z tego
    co pisze to zdjecia juz istnja..
    Pozdrawiam
    Romek

  • 13. Data: 2003-01-22 20:57:20
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > W 15 minut wyda kase ktra moze rownie dobrze wywalic na smitnik bo nic
    > mu z czystej umowy o dzielo. Pozatym po co umowa o dzielo skro z tego
    > co pisze to zdjecia juz istnja..

    No wiec jak?
    Bo na razie, to sie spieracie, kto wiecej wie, a nikt nic konkretnego
    nie napisze. Dlaczego nie umowa o dzielo? Mozemy zalozyc, ze te zdjecia
    wykonal dopiero po podpisaniu umowy...

    I dlaczego nie moglbym ich wykorzystac? Nie rozumiem. Przeciez umowa ta
    okresla, na jakich polach moge wykorzystywac rzeczone dzielo.