  • 1. Data: 2003-01-20 17:17:26
    Temat: Dlaczego mój dyrektor twierdzi
    Od: "Bronek" <b...@i...pl>

    że za czas zawieszenia nie przysługuje mi wynagrodzenie jestem nauczycielem
    kontraktowym.

  • 2. Data: 2003-01-20 20:02:37
    Temat: Re: Dlaczego mój dyrektor twierdzi
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Bronek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > że za czas zawieszenia nie przysługuje mi wynagrodzenie jestem
    nauczycielem
    > kontraktowym.

    Nie wiem, popros go o pokazanie podstawy prawnej. A tak powaznie,
    to zgodnie z art. 83 i 84 Karty Nauczyciela moze co najwyzej
    ograniczyc Ci pensje do polowy. Jak bedzie sie upieral
    - idz od razu do Sadu Pracy.

    Michal Letowski

  • 3. Data: 2003-01-21 23:05:11
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Nie wiem, popros go o pokazanie podstawy prawnej.

    Nie.
    Nie proś.
    Żądaj.
    Na datowanym piśmie skierowanym przez sekretariat i z potwierdzeniem
    wpłynięcia na kopii.

    Jarek