  • 21. Data: 2015-11-16 08:57:08
    Temat: Re: Prawa autorskie na facebooku
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    news:n2b88l$8jj$1@node2.news.atman.pl...

    > Napisałem.
    >
    > Jeśli proste zdanie "aby sprawdzić jak zajrzeć na FB nie logując się
    > należy zajrzeć na FB nie logując się", to ja wysiadam...

    Gdy w przeglądarce wpisze adres www.facebook.com to oczywiście że się otwiera,
    niestety jest to strona rejestracji, to samo dla adresu https://pl-pl.facebook.com.
    Nie ma możliwości przejścia dalej bez zarejestrowania się.

    ---
    Avast.

  • 22. Data: 2015-11-16 09:03:12
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56498b5a$0$679$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja tak tylko zaglądam, nie zakładałem nigdy konta i nie ma problemu. Są
    > firmy/osoby publikujące jako ogólnodostępne informacje na fb i nie
    > trzeba się logować, by te informacje przeglądać...

    Podaj jakieś www które wejdzie bez logowania i będzie wyświetlało jakieś informacje z
    FB ogólnodostępne.

    ---
    Avast.

  • 23. Data: 2015-11-16 09:17:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-16 09:03, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"
    > napisał w wiadomości

    > Podaj jakieś www które wejdzie bez logowania i będzie wyświetlało
    > jakieś informacje z FB ogólnodostępne.

    Google ukradli? (totalna dysgooglia?)
    Ok - pierrwsza lepsza z brzegu, gdzie czasami zaglądam:
    https://pl-pl.facebook.com/pages/Przewodnicy-%C5%81%
    C3%B3dzcy-Totutotam/279322188845813

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 24. Data: 2015-11-16 09:35:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-16 o 09:17, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Google ukradli? (totalna dysgooglia?)

    To ma inną nazwę, istniejącą jeszcze na długo przed googlem...

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-11-16 09:43:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2015 o 09:35 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To ma inną nazwę, istniejącą jeszcze na długo przed googlem...

    "Strzeż się mędrców google" parafrazując Konfucjusza.

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2015-11-16 11:32:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Nov 2015, Marek wrote:

    > Ale to ma żadne zastosowanie

    Po wycięciu połowy cytatu owszem :>

    > bo fb nie ma w pl (w sensie jurysdykcji Polskiego sšdu)
    > stšd tutaj nie ma z kim dochodzić swoich praw.

    Sš ustawy międzynarodowe, w tym "cywilne prawo międzynarodowe" (w postaci
    iluœ tam umów), które jak najbardziej obowišzujš w Polsce.
    W efekcie:
    - te elementy prawa, które na mocy owych przepisów sš zgodne z przepisami
    "naszymi" majš zastosowanie, nie wiem ale przypuszczam że zgoda co do
    właœciwoœci sšdu też (ma zastosowanie), więc *w takim zakresie* wyrok sšdu
    w Kalifornii może być egzekwowalny w Polsce
    - a co do pozostałych pozostaje (też wycięty z cytatu) problem przypadku,
    kiedy ktoœ wpadnie na pomysł żeby pojechać do USA.
    Na przykład w roli turysty. Albo dostanie spadek z USA :)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2015-11-16 14:05:31
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 16 Nov 2015 08:57:08 +0100, w <n2c28u$8g1$1@node1.news.atman.pl>,
    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    niestety jest to strona rejestracji, to samo dla adresu https://pl-pl.facebook.com.
    Nie ma możliwości przejścia dalej bez zarejestrowania się.

    A tą stronę widzisz?
    https://www.facebook.com/people/Jan-Kowalski-Pierwsz
    y/100001428562779

  • 28. Data: 2015-11-16 18:41:44
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    niestety jest to strona rejestracji, to samo dla adresu https://pl-pl.facebook.com.
    Nie ma możliwości przejścia dalej bez zarejestrowania się.

    Widzę, ale wszystko jest zablokowane nie można przejść dalej.

    ---
    Avast.

  • 29. Data: 2015-11-16 18:51:01
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56499109$0$22835$65785112@news.neostrada.pl...

    > Google ukradli? (totalna dysgooglia?)
    > Ok - pierrwsza lepsza z brzegu, gdzie czasami zaglądam:
    > https://pl-pl.facebook.com/pages/Przewodnicy-%C5%81%
    C3%B3dzcy-Totutotam/279322188845813

    No tą stroną widzę i mogę przejść dalej głębiej.
    Ale z tymi google to przesadziłeś po:
    https://pl-pl.facebook.com
    https://pl-pl.facebook.com/pages
    https://pl-pl.facebook.com/pages/Przewodnicy-%C5%81%
    C3%B3dzcy-Totutotam
    wchodzi tylko rejestracja, czyli trzeba znać wcześniej adres z dostępem.

    ---
    Avast.

  • 30. Data: 2015-11-16 19:24:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Danusia wrote:
    trzeba znać wcześniej adres z dostępem.

    ratunku!!!!

    ludzkość zginie jezcze przed końcem tej epoki.
    wystarczy, że facebook wyłączą.