  • 1. Data: 2015-11-05 21:25:53
    Temat: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@g...com>

    Hej...
    Osoba używała maila od kilku lat.
    Niedawno zmieniła hasło do skrzynki. Miała zapisane w przeglądarce. No i
    pojawiła się awaria - wszystkie hasła zniknęły z przeglądarki.
    Przy zakładaniu konta podała byle jakie dane. Nie podała nr telefonu, ani
    pytania pomocniczego, ani maila dodatkowego.
    Wiem, głupota nie boli, ale może jest jakiś prawny sposób na uzyskanie od
    dostawcy dostępu do tej skrzynki? Zawartość pamięta - są tam np. dokumenty
    i sądowe i lekarskie, korespondencja z ubezpieczycielem, z uczelnią -
    wszystko wskazuje na jedną osobę. Poprzednie hasła paięta - tego ostatniego
    za cholerę nie może sobie przypomnieć...

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 2. Data: 2015-11-05 21:29:00
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldemar Bulkowski wrote:
> [...]
    > wszystko wskazuje na jedną osobę. Poprzednie hasła paięta - tego ostatniego
    > za cholerę nie może sobie przypomnieć...

    fajnie ze napisales gdzie ma (a raczej miała) tą skrzynkę.

  • 3. Data: 2015-11-05 21:34:07
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 21:29:01 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > fajnie ze napisales gdzie ma (a raczej miała) tą skrzynkę.

    A czy to ma aż takie znaczenie? Onet
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 4. Data: 2015-11-05 21:40:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldemar Bulkowski wrote:

    > A czy to ma aż takie znaczenie? Onet

    Nie wcale. Wszyscy maja identyczne procedury.

    http://pomoc.onet.pl/46,1100,2995,przewodnik.html

    ostatnia wersja

    O ile pamieta te byle jakie dane wpisane przy tworzeniu konta.

    Jak nie pamieta nawet tego, to niestety moze sie isc bujac.

  • 5. Data: 2015-11-05 22:55:51
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 21:40:15 UTC+1 użytkownik witek napisał:

> [...]
    >
    > O ile pamieta te byle jakie dane wpisane przy tworzeniu konta.
    >
    > Jak nie pamieta nawet tego, to niestety moze sie isc bujac.

    Pisałem, że nie pamięta...
    Dlatego pisałem, że w sumie nie ma znaczenia gdzie to konto, bo zgodnie z regulaminem
    nie da się odzyskać hasła.
    Ale osoba zastanawia się, czy jest jakaś inna droga uzyskania tego hasła - droga
    prawna - w końcu zawartość tej skrzynki jest jej własnością. Mi się wydaje, że nie
    ma, ale na jej prośbę chcę się upewnić...

    --
    Jakec

  • 6. Data: 2015-11-06 00:43:16
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 05 Nov 2015 13:55:51 -0800, Waldemar Bulkowski napisał(a):

    > Ale osoba zastanawia się, czy jest jakaś inna droga uzyskania tego hasła
    > -
    > droga prawna - w końcu zawartość tej skrzynki jest jej własnością.

    Coś mi się wydaje, że czy jest to jej własność, czy nie - jest określone
    w regulaminie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 7. Data: 2015-11-06 04:15:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldemar Bulkowski wrote:

    > Pisałem, że nie pamięta...

    no to konto poszlo sie bujac.

    > Ale osoba zastanawia się, czy jest jakaś inna droga uzyskania tego hasła - droga
    prawna - w końcu zawartość tej skrzynki jest jej własnością. Mi się wydaje, że nie
    ma, ale na jej prośbę chcę się upewnić...

    A znajdziesz prawnika, ktory sie tego podejmie?

    Cienko widzę.
    Mozesz zacząć od tego, żeby ci jakiś prawnik za stowe dwie napisał pismo
    do onetu i poczekac na odpowiedz co oni na to.

    Nawet odpowiedziec nie musza.

    No i co dalej? Za 5 do 15 lat jak wygrasz dostaniesz haslo do poczty.
    A zawartosc? Sorry Zapewne zgodnie z regulaminem została skasowana po x
    latach jak sie nikt nie logował

  • 8. Data: 2015-11-06 07:49:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 21:25:55 UTC+1 użytkownik Waldemar Bulkowski
    napisał:
> [...]
    > wszystko wskazuje na jedną osobę. Poprzednie hasła paięta - tego ostatniego
    > za cholerę nie może sobie przypomnieć...
    A do Onetu pisałeś?
    Opisz im sprawę może podejdą indywidualnie do tematu

  • 9. Data: 2015-11-06 08:09:49
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 21:25, Waldemar Bulkowski pisze:
> [...]
    > wszystko wskazuje na jedną osobę. Poprzednie hasła paięta - tego ostatniego
    > za cholerę nie może sobie przypomnieć...

    Proste:

    1234
    qwerty
    data urodzin
    imie kota

  • 10. Data: 2015-11-06 08:58:25
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości news:n1hjjn$d13$1@dont-email.me...

    > Proste:
    >
    > 1234
    > qwerty
    > data urodzin
    > imie kota
    Dla ułatwienia to nie mniej niż 8 znaków, w tym co najmniej jedna cyfra i jedna duża
    litera.
    Jeżeli ta osoba korzystała z poczty za pomocą programu pocztowego to hasło na pewno
    jest zapisane w rejestrze Windows. Jeżeli bezpośrednio z serwera to również może być
    zapisane w rejestrze (oczywiście jest zaszyfrowane, ale są programiki rozszyfrujące).
    Poza tym niech pomyśli czy nie korzystała z swojej poczty na innym komputerze,
    laptopie, czy smartfonie.

    ---
    Avast.