  • 1. Data: 2015-11-11 07:15:26
    Temat: Wypowiedzenie umowy zawartej w lokalu
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    czy mozna wypowiedziec umowe zawarta w lokalu ( chodzi o telefonie
    komorkowa )
    wiem że mozna na odleglosc, a tak nie słyszalem

  • 2. Data: 2015-11-11 08:36:52
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy zawartej w lokalu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-11-15 o 07:15, masoJ pisze:
    > czy mozna wypowiedziec umowe zawarta w lokalu ( chodzi o telefonie
    > komorkowa )
    > wiem że mozna na odleglosc, a tak nie słyszalem

    Można.

  • 3. Data: 2015-11-11 08:54:18
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    > Można.

    W jakim terminie ? tez 14 dni ? Mozesz podać jakis art ?

  • 4. Data: 2015-11-11 12:49:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 08:54, masoJ pisze:

    > W jakim terminie ? tez 14 dni ? Mozesz podać jakis art ?

    Sposobu rozwiązania umowy szukaj w swojej umowie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-11-11 14:51:17
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    > W jakim terminie ? tez 14 dni ? Mozesz podać jakis art ?

    Typ jest po prostu złośliwy.

    Każdą umowę możesz wypowiedzieć, jednak niekoniecznie bez konsekwencji.
    Poczytaj regulamin usługodawcy jakie masz opcje.

  • 6. Data: 2015-11-11 15:02:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-11-15 o 08:54, masoJ pisze:
    > W jakim terminie ? tez 14 dni ? Mozesz podać jakis art ?

    W regulaminie swojej promocji masz następstwa wypowiedzenia. Jeśli to
    kilka dni, to nie będą specjalnie poważne, bo jakąż korzyść mogłeś za
    ten czas odnieść.

  • 7. Data: 2015-11-11 15:14:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > W regulaminie swojej promocji masz następstwa wypowiedzenia. Jeśli to
    > kilka dni, to nie będą specjalnie poważne, bo jakąż korzyść mogłeś za
    > ten czas odnieść.

    Przede wszystkim korzyścią jest telefon, czy też inne urządzenie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-11-11 16:56:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-11-15 o 15:14, Liwiusz pisze:

    > Przede wszystkim korzyścią jest telefon, czy też inne urządzenie.

    Jak wziął.

  • 9. Data: 2015-11-11 17:31:41
    Od: masoJ <m...@n...pl>

    > Jak wziął.

    Nic nie brałem, plan taryfowy dopiero będzie obowiazywać za 2 tygodnie

  • 10. Data: 2015-11-12 10:25:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 08:54, masoJ pisze:

    > W jakim terminie ? tez 14 dni ? Mozesz podać jakis art ?

    Zgodnie z zapisami umowy i czasem opłatami dodatkowymi.
    Ale ogólnie można.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl