  • 11. Data: 2011-11-28 18:40:02
    Temat: Re: Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Moon" napisał w wiadomości grup
    > ktoś wie, u kogo mogę kupować w Krakowie, poza Tauronem?

    Możesz u kogo chcesz. Tylko nie zawsze jest to opłacalne.

  • 12. Data: 2011-11-28 18:43:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 18:08, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Moon" napisał w wiadomości grup
    >
    > Energię elektryczną możesz kupować u kogo chcesz.

    Haha
    Podaj tych dowolnych operatorów i napisz jaka jest różnica w opłatach za
    prąd.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 13. Data: 2011-11-28 20:15:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    > Haha
    > Podaj tych dowolnych operatorów i napisz jaka jest różnica w opłatach za prąd.

    http://www.eprad.pl/01,02
    Popraw sygnaturę - masz za dużo wierszy.

  • 14. Data: 2011-11-28 21:05:43
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Nixe" napisał:
    > Nie bardzo, bo np. w Enerdze taki standard to okres 2 miesięcy.

    No tak... Pisałem o "moim standardzie" ;-)
    Ja mam fakturki z EnergiaPro (Tauron). Wrocław.

    > A czy możesz napisać dokładnie jak nazywa się ta pozycja na fakturze?
    > Bo z pewnością nie "przekroczenie limitu".

    Na pewno nazywało się to inaczej. Ale nie pamiętam jak. Ubiegły rok już
    "zarchiwizowany" ...
    Postaram się to wygrzebać i napiszę.

    > I to mnie trochę dziwi, ale co za problem zajrzeć do umowy albo jeśli Ci
    > się nie chce, to zapytać samego operatora?

    Racja. Jeśli nie doszukam się umowy, to zadzwonię.
    Dzięki za sugestię.

    Pzdr

  • 15. Data: 2011-11-29 00:54:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 21:15, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.eprad.pl/01,02

    Ja mam tutaj tylko Stoen i Vatenfal. Vatenfal coraz droższy. Stoen z
    administracją nam niedawno powymieniali liczniki. Jeszcze tego by
    brakowało, żeby mi pruli ściany i wymieniali znowu liczniki z jakiegoś
    Vatenfala czy srala. Oni wszyscy na jednym wózku jadą. Wolałabym
    zobaczyć ich na taczkach.

    > Popraw sygnaturę - masz za dużo wierszy.

    Nie mogę obciąć. Treść jest całością.

    animka

  • 16. Data: 2011-11-29 14:40:26
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Moon" napisał w wiadomości grup
    >
    > Możesz u kogo chcesz. Tylko nie zawsze jest to opłacalne.

    Aż mi się nie chce wierzyć... Czyli mogę kupić prąd w Olsztynie, a lokalny
    dystrybutor będzie mi to dostarczał po tych samych kosztach co lokalnie?
    Bo jeżeli to są dodatkowe koszty, to niczego nie zmienia

    moon

  • 17. Data: 2011-11-29 15:59:36
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-29 15:40, Moon pisze:

    > Aż mi się nie chce wierzyć... Czyli mogę kupić prąd w Olsztynie, a
    > lokalny dystrybutor będzie mi to dostarczał po tych samych kosztach co
    > lokalnie?

    Dostawcy z Olsztyna zapłacisz za "przesłany" prąd, a lokalnemu
    właścicielowi sieci zapłacisz koszty stałe utrzymania sieci.
    W Trójmieście kupuję prąd z Vattenfalla, choć nie ma tu siedziby ani
    sieci, a za sieć płacę lokalnej Enerdze.

    > Bo jeżeli to są dodatkowe koszty, to niczego nie zmienia

    Nie ma. Opłata stała pozostaje na tym samym poziomie, a u dostawcy prądu
    możesz wynegocjować niższe ceny. My z tego powodu przenieśliśmy się do
    Vattenfalla. A Energa pół roku później się ocknęła i zaproponowała nam
    obniżki. Trochę poniewczasie.

    N.

  • 18. Data: 2011-11-29 17:03:36
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Nixe wrote:

> [...]
    > się do Vattenfalla. A Energa pół roku później się ocknęła i
    > zaproponowała nam obniżki. Trochę poniewczasie.

    Coś takiego... to ja nieźle przepłacam i nic o tym nie wiem!
    Ale gdzie ja to mogę załatwić, mogę przez internet?
    Wiem, że w Krakowie jest ZE, (Tauron), ma od lat swoją siedzibę pod tym
    samym adresem, ale nie wiem nic o innych firmach.
    Jak to robiłeś, telefonicznie? Przez maila, internet?

    moon

  • 19. Data: 2011-11-29 17:11:06
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Nixe wrote:

> [...]
    > się do Vattenfalla. A Energa pół roku później się ocknęła i
    > zaproponowała nam obniżki. Trochę poniewczasie.

    używając kalkulatora porównania cen wyszło mi, że przy 6000kWh w ciągu roku,
    mogę zmieniając dostawcę zaoszczędzić CAŁE SIEDEM ZŁOTYCH!.
    Dajcie spokój.

    moon

  • 20. Data: 2011-11-29 19:30:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-29 18:11, Moon pisze:

    > używając kalkulatora porównania cen wyszło mi, że przy 6000kWh w ciągu roku,
    > mogę zmieniając dostawcę zaoszczędzić CAŁE SIEDEM ZŁOTYCH!.
    > Dajcie spokój.

    Na dodatek dostawca prądu musiałby wymienić licznik w mieszkaniu na
    swój, a to chyba niemało kosztuje.

    animka