  • 1. Data: 2011-11-27 20:07:23
    Temat: waznosc zaswiadczenia o niekaralności...
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Witam!

    Krajowy rejestr karny.
    Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne zaświadczenie.
    Jeżeli mam dostarczyć aktualne zaświadczenie to jak stare może ono być? Jest
    jakaś konkretna podstawa prawna?
    Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.
    Według mnie jest ono aktualne bo od roku nic się w nim nie zmieniło i
    przedstawia ono stan obecny.
    Może się ktoś do tego doczepić prawnie?

  • 2. Data: 2011-11-28 09:30:01
    Temat: Re: waznosc zaswiadczenia o niekaralności...
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Waldemar" <n...@w...pl> napisał

    > Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne zaświadczenie.
    > Jeżeli mam dostarczyć aktualne zaświadczenie to jak stare może ono być?

    Nie starsze niż 6 miesięcy, chyba, że żądający zażyczy sobie inaczej.

    > Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.
    > Według mnie jest ono aktualne bo od roku nic się w nim nie zmieniło i
    > przedstawia ono stan obecny.

    To napisz oświadczenie, że wg Ciebie nic się nie zmieniło i poczekaj na
    reakcję :>

    > Może się ktoś do tego doczepić prawnie?

    Nie, co najwyżej nie załatwisz sprawy.

    > Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.

    Do zapytania o cenę zażyczyła sobie zaświadczenia o niekaralności?

    N.

  • 3. Data: 2011-11-28 19:18:49
    Od: "Proste Prawo" <p...@g...pl>

    Dnia 28-11-2011 o 10:30:01 Nixe <n...@n...pl> napisał(a):

    > "Waldemar" <n...@w...pl> napisał

    > Nie starsze niż 6 miesięcy, chyba, że żądający zażyczy sobie inaczej.
    >

    > N.

    Pytam przez czystą ciekawość - z czego wynika te 6 miesięcy?

    pozdrawiam

    http://prosteprawo.blogspot.com

  • 4. Data: 2011-11-29 09:40:55
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Proste Prawo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pytam przez czystą ciekawość - z czego wynika te 6 miesięcy?

    Jest to raczej zwyczajowe, bo żadne przepisy tego nie regulują.
    W większości przetargów, kontraktów itp. zamawiający podają właśnie taki
    okres i tak się po prostu przyjęło.
    Podobnie jak odpis z KRS ma być nie starszy niż 3 miesiące, a też nigdzie
    tego w przepisach nie ma :)

    N.

  • 5. Data: 2011-11-29 10:03:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spp napisa?(a):

    > Akurat w zamówieniach publicznych jest 6 miesięcy. :)

    W sensie: w przepisach o zamowieniach publicznych?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2011-11-29 10:52:40
    Od: spp <s...@g...pl>

  • 7. Data: 2011-11-29 11:24:42
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat w zamówieniach publicznych jest 6 miesięcy. :)

    Co kraj to obyczaj ;-)

    N.

  • 8. Data: 2011-11-29 11:26:12
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-11-29 11:03, januszek pisze:

    > W sensie: w przepisach o zamowieniach publicznych?

    Tak.

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-12-02 06:54:34
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:07:23 +0100, Waldemar napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Krajowy rejestr karny.
    > Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne zaświadczenie.

    wielokrotnie wałkowane na tej grupie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php