  • 1. Data: 2007-11-29 09:16:54
    Temat: Pracownik chce opinie ...
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie,

    byly pracownik chce zebym wystawił mu opinie na jego temat z okresu
    zatrudnienia.
    Zwrócił się z tym na pismie,
    czy musze mu taką opinię wydać ??

    Nie pyta o list referencyjny, tylko chce opinii.
    Gdybym chciał mu ją wydać to bym to zrobił, po prostu nie che tego robić.

    pozdro
    Marsjusz

  • 2. Data: 2007-11-29 09:18:00
    Temat: Re: Pracownik chce opinie ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marsjusz pisze:
    > Witajcie,
    >
    > byly pracownik chce zebym wystawił mu opinie na jego temat z okresu
    > zatrudnienia.
    > Zwrócił się z tym na pismie,
    > czy musze mu taką opinię wydać ??

    Nie masz takiego obowiązku.

    > Nie pyta o list referencyjny, tylko chce opinii.
    > Gdybym chciał mu ją wydać to bym to zrobił, po prostu nie che tego robić.

    jw.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-11-29 09:41:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pyta o list referencyjny, tylko chce opinii.
    > Gdybym chciał mu ją wydać to bym to zrobił, po prostu nie che tego robić.

    a cos ty taki niechcialski, zrobil ci cos zlego, czy urazil twoja dume
    pracodawcy ze "od ciebie" odszedl?

    jesli to pierwsze to wystaw mu odpowiednia laurke, a jesli to drugie, to psik
    stad :P

  • 4. Data: 2007-11-29 10:06:32
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

> [...]
    > pracodawcy ze "od ciebie" odszedl?
    >
    > jesli to pierwsze to wystaw mu odpowiednia laurke, a jesli to drugie, to

    Nie mam obowiazku dyskutowania z tobą na temat powodów mojej decyzji :P
    Powiem tylko ze pisanie laurek jest bezcelowe, po co kopac leżącego,
    bo z pewnościa nie załaczy jej do podanie o prace.

    pozdro
    Marsjusz

  • 5. Data: 2007-11-29 10:12:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie mam obowiazku dyskutowania z tobą na temat powodów mojej decyzji :P

    a pewnie ze nie masz, chcialem sie tylko upewnic co do twoich intencji ;)

    > Powiem tylko ze pisanie laurek jest bezcelowe, po co kopac leżącego,
    > bo z pewnościa nie załaczy jej do podanie o prace.

    ale skoro tak chce, to by sie upewnil co do twojej o niego opinii i juz wiecej
    d..y by ci nie zawracal

  • 6. Data: 2007-11-29 10:31:58
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > a pewnie ze nie masz, chcialem sie tylko upewnic co do twoich intencji ;)

    > ale skoro tak chce, to by sie upewnil co do twojej o niego opinii i juz

    To jest argument (znaczy sie zawracanie d..y),
    ale ja mu to powiedzialem jak ...sie rozstawaliśmy,
    po co mu na piśmi, dzieciom chce pokazywać ??

    Zresztą, kazdy moze odczytac subiektywną opinie po swojemu.
    Trudno jest napisac cos jednoznacznie,
    Podejzewam, ze dopiero wystawienie opinii (zlej lub dobrej) moze ruszyć
    lawinę zawracania dupy.
    A dlaczego, a co Pan (pani) ma na myśli, a co oznacza ?? itd.

    Dlatego zalezy mi na opinii, czy muszę czy nie.
    Bo ja wiem, kiedy powinienem a kiedy nie, ale to robi dużą różnice.

    Pozdro Szerszen
    Marsjusz

  • 7. Data: 2007-11-29 15:31:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego zalezy mi na opinii, czy muszę czy nie.
    > Bo ja wiem, kiedy powinienem a kiedy nie, ale to robi dużą różnice.

    Na Twoim miejscu jednak odzalowalbym te parenascie minut i napisal opinie
    negatywna. Mysle, ze to by zakonczylo zawracanie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-11-29 19:57:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:474e837d$1@news.inet.com.pl Marsjusz <m...@o...pl>
    pisze:

    > byly pracownik chce zebym wystawił mu opinie na jego temat z okresu
    > zatrudnienia.
    > Zwrócił się z tym na pismie,
    > czy musze mu taką opinię wydać ??
    Nie, nie musisz też na to pismo odpowiadać.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-11-30 23:21:10
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl>

    A ja nie rozumiem, dlaczego mialbys takiej opinii nie wystawic. Nic Cie to
    nie kosztuje, a po co czlowiekowi zycie utrudniac. Oczywiste jest to ze nikt
    nie pracuje tak jakby sie nam podobalo. Wiekszosc z nas chcialaby miec
    pracowanika ktory by robil wszystko tak jak chcemy i przy tym nic nie
    wymagal, ale tak sie nie da. Wiec jezeli Cie nie rujnowal, nie okradal, a po
    prostu nie wyszla wam wspolpraca wystaw mu opinie. Kazdy ma jakies plusy.
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2007-12-02 17:56:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fiq5t6$mt0$1@news.onet.pl Pawel Mierzejewski

    >A ja nie rozumiem, dlaczego mialbys takiej opinii nie wystawic.
    Hej, ja tylko odpowiadam, nie o mnie chodzi.

    Co do sprawy - wątkosprawca pytał czy musi wystawić.
    Nie, nie musi.
    Dlaczego miałby musieć?

    --
    Jotte