  • 1. Data: 2007-11-29 11:25:52
    Temat: apelacja od wpisu do KW - ile kosztuje?
    Od: pavka <p...@3...net>

    Witam,

    Jak w temacie - dostalem informacje o wpisie do KW , chce to zaskarzyc
    ile kosztuje wniesienie apelacji?

    Czy potrzebne sa jakies specjalne formularze do tego?

  • 2. Data: 2007-11-29 16:00:10
    Temat: Re: apelacja od wpisu do KW - ile kosztuje?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "pavka" <p...@3...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > Jak w temacie - dostalem informacje o wpisie do KW , chce to zaskarzyc
    > ile kosztuje wniesienie apelacji?
    >

    > Czy potrzebne sa jakies specjalne formularze do tego?

    O aplację wnosi się po odwołaniu. Odwoływałeś się już do sądu okręgowego ?

  • 3. Data: 2007-11-29 17:49:30
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    William napisał
    > O aplację wnosi się po odwołaniu. Odwoływałeś się już do sądu
    > okręgowego ?

    Nie ma takiego srodka odwolawczego, ktory nazywa sie "odwolanie".
    Przedpisca - jak sie domyslam- otrzymal zawiadomienie o wpisie z
    pouczeniem o apelacji, wiec co ma wniesc, jesli nie apleacje?
    Apelacje - skierowana do sadu okregowego za posrednictwem sadu
    rejonowego wydzialu ksiag wieczystych w...

    pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2007-11-29 17:55:54
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    pavka napisał
    > Jak w temacie - dostalem informacje o wpisie do KW , chce to
    > zaskarzyc
    > ile kosztuje wniesienie apelacji?

    Nigdy nie pamietam (chyba 100 zł, ale byc moze tyle jest od skargi a
    od apelacji mniej), a w ustawie to nie jest takie do konca oczywiste,
    jak wszystko zreszta co ksiag wieczystych dotyczy. Ale tego dowiesz
    sie skladajac apelacje. Takie pismo nie musi byc tez oplacone z chwila
    zlozenia, sad nie zwraca tego z powodu nieoplacenia, tylko wzywa o
    odpowiednia oplate.
    Nie wiem, czego sprawa dotyczy, ale moze apelacja nie jest konieczna i
    wystarczylby wniosek o sprostowanie wpisu?

    > Czy potrzebne sa jakies specjalne formularze do tego?

    Nie.

    pozdrawiam
    Gosia