  • 1. Data: 2007-11-29 01:13:02
    Temat: Metoda na nietykalnosc? Bylo: Nawet nie chca sie sadzic z Korwinem-Mikkem?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacek Kawecki" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

    ---------

    Uzytkownik "WW" <w...@v...pl> napisal w wiadomosci

    ---------

    Uzytkownik "zennon" <z...@z...pl> napisal w wiadomosci

    -----

    Uzytkownik "Olo Monolo" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    -----

    Uzytkownik "matusm" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Sedziowie sie przestraszyli malego Kurwina i tyle
    >
    > --
    > Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
    > nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia
    > kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze
    > na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
    > Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
    > kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." --Czeslaw Kiszczak,
    > luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW

> [...]

    --------
    Po lekturze powyzszego:
    chcialem tu wypunktowac jakie warunki musza byc spelnione zeby byc nietykalnym.
    Ale zapewne sami jestescie dosc inteligentni zeby to za mnie -jesli juz nie napisac-
    to choc na wlasny uzytek skonstatowac.... ;)

  • 2. Data: 2007-12-01 04:58:12
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Sky pisze:
    > chcialem tu wypunktowac jakie warunki musza byc spelnione zeby byc nietykalnym.

    Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić miliony internautów przed
    monitorami, ciocię Krysię oraz prokuratorka Grzegorza Talarka z Grójca,
    który-nie-chce-być-nazywany-PODŁĄ-DUPĄ-ale-bywa. Myślę, że jego
    najsławniejszy aresztant też przyłączyłby się do pozdrowień. Panie
    prokuratorku, proszę przy okazji przekazać gorące pozdrowienia także
    redakcji Przekroju. :)

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.