    From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracownik chce opinie ...
    Date: Thu, 29 Nov 2007 11:31:58 +0100

    news:fim3bq$42d$1@news2.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a pewnie ze nie masz, chcialem sie tylko upewnic co do twoich intencji ;)

    > ale skoro tak chce, to by sie upewnil co do twojej o niego opinii i juz
    > wiecej d..y by ci nie zawracal

    To jest argument (znaczy sie zawracanie d..y),
    ale ja mu to powiedzialem jak ...sie rozstawaliśmy,
    po co mu na piśmi, dzieciom chce pokazywać ??

    Zresztą, kazdy moze odczytac subiektywną opinie po swojemu.
    Trudno jest napisac cos jednoznacznie,
    Podejzewam, ze dopiero wystawienie opinii (zlej lub dobrej) moze ruszyć
    lawinę zawracania dupy.
    A dlaczego, a co Pan (pani) ma na myśli, a co oznacza ?? itd.

    Dlatego zalezy mi na opinii, czy muszę czy nie.
    Bo ja wiem, kiedy powinienem a kiedy nie, ale to robi dużą różnice.

    Pozdro Szerszen
    Marsjusz