  • 1. Data: 2004-02-16 09:32:49
    Temat: Pracodawca nie dostarczył pita.. gdzie i jak to zgłosić??
    Od: "Konrad Kowalski" <h...@n...symboliczna.net>

    Mamy już 16 Lutego a pracodawca nie dostarczył pita.. telefony nic nie
    pomagaja... gdzie i jak to zgłosić... bo mam odliczenia i chcę się
    z\rozliczyć..

    Dzięki za pomoc...

    Hermi

  • 2. Data: 2004-02-16 13:41:58
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Konrad Kowalski wrote:

    > Mamy już 16 Lutego a pracodawca nie dostarczył pita.. telefony nic nie
    > pomagaja... gdzie i jak to zgłosić... bo mam odliczenia i chcę się
> [...]

    Zapytaj go do ktorego US-a wyslal, bo chcesz sobie u nich kopie
    zrobic..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-17 10:50:19
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Konrad Kowalski napisał:

    > Mamy już 16 Lutego a pracodawca nie dostarczył pita.. telefony nic nie
    > pomagaja... gdzie i jak to zgłosić... bo mam odliczenia i chcę się
    > z\rozliczyć..

    Grzej do swojego US i skladaj skarge. Przetrzepia im tulek, to od razu
    Ci wysla pita.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 4. Data: 2004-02-17 10:54:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    [edymon] rzecze:
    > Grzej do swojego US i skladaj skarge. Przetrzepia im tulek, to od razu
    > Ci wysla pita.

    Taa... bo nie mają co robić?

    No i koniecznie dopisz to osiągnięcie do CV coby kolejni pracodawcy nie
    ośmielili się nie dać Ci pita.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2004-02-17 11:05:33
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Taa... bo nie mają co robić?
    >
    > No i koniecznie dopisz to osiągnięcie do CV coby kolejni pracodawcy nie
    > ośmielili się nie dać Ci pita.
    A nie chce mi sie ciebie przetwarzac...
    KF

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 6. Data: 2004-02-17 12:56:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    [edymon] rzecze:
    > A nie chce mi sie ciebie przetwarzac...

    Ach! Nikt przecież tego od Ciebie nie wymaga!
    Ale nie zapomnij uaktualnić CV - dopisz to do osiągnięć, niech przyszły
    pracodawca wie, że nie będzie mógł sobie pogrywać PITem z Tobą bo "US
    przetrzepie im tulek".

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info