  • 1. Data: 2004-02-16 09:29:45
    Temat: Czy policja i prokuratura jaja se robi!!! Prosze o pomoc.
    Od: "Rudy" <s...@w...pl>

    Jezu ludzie pomocy!!!
    Czy znowu ktos dostal troszku kasy ze mnie tak robia???
    Obrobiono mi dom w dniu 26.01.2004 roku, skradziono kilka przedmiotow
    charakterystycznych i dosc cennych, narobiono mi balaganu - wybite szyby
    itp.. byla policja odciski slady /widoczne jak na dloni/ itp... I teraz
    dostaje z prokuratory pismo PO 7 dniach od wlamania iz UMORZINO DOCHODZENIE
    Z POWODU NIEWYKRYCIA SPRAWCY PRZESTEPSTWA kiedy oni policja mieli go Qrvba
    wykryc po 7 dniach z sobota i niedziela??? Pisanie kwitow przez policje i
    prokurature to minimum 2 dni o co tu chodzi?? dodam iz miasteczko to prawie
    wies i wszyscy sie znaja moze o to chodzi.... Prosze o POMOC.
    Bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-17 19:11:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rudy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    To, że umorzono dochodzenie nie znaczy, że zaprzestano szukać. Znaczy
    tylko, że wykonano wszystkie czynności procesowe możliwe do wykonania w
    tej sprawie na chwilę obecną. Sprawca będzie nadal poszukiwany w toku tzw.
    czynności operacyjno-wykrywczych. Jeśli zostanie wykryty, to umorzone
    postępowanie zostanie podjęte.

  • 3. Data: 2004-02-18 21:36:15
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

> [...]
    > tej sprawie na chwilę obecną. Sprawca będzie nadal poszukiwany w toku tzw.
    > czynności operacyjno-wykrywczych. Jeśli zostanie wykryty, to umorzone

    Dodać trzeba, że jeśli były zabezpieczone ślady
    linii papilarnych, to i tak będą sprawdzone w bazie AFIS.
    Ale to trwa kilka tygodni. Po co formalnie prowadzić przez
    ten czas dochodzenie i produkowac niepotrzebną makulaturę?
    Jeśli coś wyjdzie, dochodzenie będzie podjęte.
    Szybsze umorzenie to także korzyść dla pokrzywdzonego -
    szybciej dostaje odszkodowanie.