  • 1. Data: 2004-02-16 09:33:52
    Temat: transformator na działce nie będącej własnością zakł. energetycznego
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Przedstawę Wam pewną sytuację: Jakieś 15 la temu Zakł. Energ. postawił
    tranformator na działce (działka rolna, ale ma byś przekwalifikowana na
    budowlaną) w porozumieniu z osobą nie będącą właścicielem, ale użytkującą ową
    działkę (włascicielem była matka użytkującego. Z tego co wiem przeprowadzany
    był procesz wywłaszczenia i wydzialony został teren o pow 41 m2. ale nie został
    proces zakończony. Działka została zniekształcona o te wycięte 41 m2, ora
    dodatkowo pod ziemią w odległości ok. 1 m. od granicy położony jest kabel
    (chyba 6 tys.V).
    2 lata temu w postępowaniu spadkowym użytkujący stał się właścicielem działki.
    Oczywistym jest, iż nie pozbędzie się tego transformatora. Pozostaje tylko
    wykup tego fragmentu przez Zakł. energet.
    1) czy warto dochodzić wyższej ceny w związku z wadami prawnymi (brak
    niezbędnych formalności przy załatwianiu ww sprawy) oraz ze zmniejszeniem
    atrakcyjności działki.
    2) Przez ok 2 lata (od momentu jak użytkujący stał się właścicielem) Zakł.
    energ. nie płacił za korzystanie z ww działki (wcześniej zresztą też nie).
    Wyrażona była jedynie zgoda na korzystanie, ale nie okreslino warunków. Czy
    można dochodzić jakiejś kwoty za owo korzystanie?
    Pozdrawiam
    Gregor

  • 2. Data: 2004-02-17 09:13:08
    Od: g...@p...onet.pl

    Nikt nie jest w temacie? :-(

  • 3. Data: 2004-02-17 18:00:48
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    > Nikt nie jest w temacie? :-(
    >
    > --

    Jestem w temacie i to b.dorze ale obsługuję firmę energetyczna i nie mogę
    udzielic odpowiedzi na twoje pytania.

    Pozdrawiam

    Michał

    *********************
    Mecenas
    www.prawo.hg.pl
    *********************

  • 4. Data: 2004-02-17 22:55:41
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c0tkse$kq1$1@inews.gazeta.pl>, mecenas wrote:
    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w temacie i to b.dorze ale obsługuję firmę energetyczna i nie mogę
    > udzielic odpowiedzi na twoje pytania.

    Zdaje sie, ze poniekad w jakims stopniu jednak udzieliles :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-02-19 12:12:08
    Od: g...@p...onet.pl

    > Zdaje sie, ze poniekad w jakims stopniu jednak udzieliles :)

    Tylko co podmiot liryczny miał na myśli? :-))

  • 6. Data: 2004-02-23 07:39:51
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    Help me, please...