  • 11. Data: 2011-03-25 12:31:56
    Temat: Re: Powszechny spis a grzywna
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:1mu2ib9rsp3po.xkgx6m0ar68x.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 25 Mar 2011 02:55:30 -0700 (PDT), BK napisał(a):
    >
    > A ja mam kaprys brać z ewidencji GUS - i co mi zrobisz?
    > I kto wówczas publikuje/udostępnia dane?
    > Gmina?

    Na początku dyskusji padł zarzut, że GUS masowo handluje danymi.
    Branie czegoś z publicznie jawnej ewidencji jednak nie mieści się w tych
    kategoriach.

    ------------------
    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 12. Data: 2011-03-25 12:47:23
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 13:31:56 +0100, Marzena napisał(a):

    > Na początku dyskusji

    Co mnie to obchodzi?
    BK stwierdził JEDNOZNACZNIE że GUS nie bierze udziału w
    ewidencjonowaniu/rejestracji podmiotów. I to jest odnoga tego fragmentu
    dyskusji.
    Czy jeszcze czegoś nie rozumiesz?

  • 13. Data: 2011-03-28 05:55:01
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > No jeżeli z rejestru GUSowego - to jak najbardziej bierze w nim udział.
    > Biernie, ale bierze :)

    Nie z rejestru GUS, tylko z rejestru urzędu, w którym jest
    zarejestrowana działalność.
    Czyli GUS nie bierze w tym udziału.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 14. Data: 2011-03-28 07:31:06
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 07:55:01 +0200, Tapatik napisał(a):

    > Nie z rejestru GUS, tylko z rejestru urzędu, w którym jest
    > zarejestrowana działalność.
    > Czyli GUS nie bierze w tym udziału.

    Chcesz powiedzieć że REGON nie istnieje, albo że prowadzi go UM/UG??
    Pan Janek zachodzi sobie do GUS (może? oczywiście że może) i z REGONu
    spisuje dane podmiotów. Może? oczywiście że może.
    Więc przeczytaj JESZCZE raz mój post i naprawdę wykaż MINIMUM inteligencji
    i postaraj się go zrozumieć.

  • 15. Data: 2011-04-19 07:08:17
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Chcesz powiedzieć że REGON nie istnieje, albo że prowadzi go UM/UG??

    Nic takiego nie mówiłem.

    > Pan Janek zachodzi sobie do GUS (może? oczywiście że może) i z REGONu
    > spisuje dane podmiotów. Może? oczywiście że może.

    Pan Janek może zajść do GUS, ale nie wiem, czy zostaną Mu udostępnione
    dane przedsiębiorców.
    Natomiast dane w urzędach, gdzie rejestruje się, działalność są jawne i
    dostępne dla wszystkich zainteresowanych. Czasem są nawet publikowane na
    stronach internetowych.

    > Więc przeczytaj JESZCZE raz mój post i naprawdę wykaż MINIMUM inteligencji
    > i postaraj się go zrozumieć.

    W kulturalnej dyskusji atakujemy pogląd a nie rozmówcę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik