  • 1. Data: 2011-03-23 19:51:09
    Temat: Portfolio, a prawo
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Moje pytanie dotyczy następującej sytuacji:
    - mam stronę www
    - rejestrują się na niej ludzie
    - pokazują swoje portfolio: konkretne logotypy konkretnych projektow w
    ktorych brali udzial
    - ja to prezentuje na stronie ale nie podaje imienia i nazwiska osoby, a
    jedynie mowie ze to jeden z projektow w ktorych brała udział dana osoba
    zarejestrowana u mnie na serwisie

    Czy ona może to robić? czy ja mogę to robić?

    Jakie cechy musiałaby mieć umowa o prace/dzieło/cywilna aby dana osoba
    nie mogła pokazywać swoje portfolio publicznie na stronie www, a ja nie
    mógłbym tego prezentować na stronie www?

    Z góry dziękuję.

    IB