  • 1. Data: 2011-03-23 22:15:48
    Temat: automatyczne wznowienie ubezpieczenia
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    kilka lat temu podpisalem umowe na ubezpieczenie mieszkania. Niestety, bardzo
    zawiodlem sie na towarzystwie ktore mnie ubezpieczalo. Okazuje sie, ze w polisie
    jest akapit dot. automatycznego wznowienia ubezpieczenia. Mowi on:

    'Wyrazam zgode na automatyczne wznowienie umowy ubezpieczenia w kolejnych
    okresach ubezpieczenia. Oplacenie przeze mnie skladki ubezpieczeniowej za
    kolejny okres ubezpieczenia uwazam za wyrazenie zgody na wznowienie umowy
    ubezpieczenia'.

    W zwiazku z tym, ze nie chce miec nic wspolnego z tym towarzystwem, nie mam
    zamiaru kontynuwac ubezpieczenia. Teraz pytanie: czy w brzmieniu tego punktu
    moga egzekwowac jakiekolwiek naleznosci za polise?

    Pozdrawiam,

    Flyte