  • 121. Data: 2023-12-02 08:46:16
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 01.12.2023 o 22:31, J.F pisze:
    > Jeśli by umarła na hipoterię to IMHO tak. Ale "na szczęście" dla
    > kulsonów okazuje się że wcześniej miała wylew. Tak czy inaczej będzie co

    Na wylew niekoniecznie umiera się od razu. Nawet jeśli to był jakiś
    tętniak. Pytanie czy cokolwiek dałoby się zrobić nawet przy szybkiej
    pomocy.

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2023-12-02 08:47:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 08:24, Shrek pisze:

    > Jeszcze się okaże że rzeczywiści o 9 dzwonił...

    No i proszę:

    "Z relacji bliskich 14-latki wynika, że ojciec Natalii już po godzinie
    9:36 zadzwonił na komisariat i informował o zaginięciu córki. - Przed
    godziną 10 był na komisariacie. (...) Udzielił wstępnych informacji, że
    prosi o lokalizację telefonu. Przekazał, że próbował sam szukać córki,
    że dzwonił do szkoły i do szpitala. Kazali mu czekać, aż zejdzie inny
    funkcjonariusz - mówiła pani Anna. Jak powiedziała, o 12:36 ojciec
    14-latki stwierdził, że wychodzi z komisariatu. "

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2023-12-02 08:49:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pomogłoby jakby ruszyli dupy a nie standardowo czekali godzinę że a może
    > sobie pójdzie a potem godzinę przesłuchiwali zamiast działać. Zasada
    > jest prosta - jak się zgłaszasz nie mogą cię obsłużyć bo się zajmują
    > "ważnymi sprawami". Jak się zgłaszasz z "ważną sprawą" to...
    >
    > Po prostu stanem naturalnym kulsona jest czekanie na emkę unikając
    > kłopotów powodowanych przez obywateli co chcą żeby kulson w ich sprawie
    > dupę ruszył i nie daj boże dziennikarzy. Po kulsoniemu to będą "oszołomy
    > i pismaki". Kto zaskoczony? to może inaczej - komu policja w jakieś
> [...]

    Są przeżarci rutyną i brakuje im empatii. Ciekawe, bo w środowisku
    lekarskim był taki sam problem i chyba się jednak poprawiło?

    --
    Marcin

  • 124. Data: 2023-12-02 08:54:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze się okaże że rzeczywiści o 9 dzwonił...

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    64735,dlaczego-nie-namierzano-komorki-14-latki-z-and
    rychowa-policjant.html

  • 125. Data: 2023-12-02 08:55:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Są przeżarci rutyną i brakuje im empatii. Ciekawe, bo w środowisku
    > lekarskim był taki sam problem i chyba się jednak poprawiło?

    Dalej jest. Po prostu każdy "poważny" lekarz ma swój mały cmentarzyk.
    Jakby każdego przeżywał... Natomiast rzeczywiście pewną analogię
    kulsonariatów do sorów widać:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-12-02 08:58:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na wylew niekoniecznie umiera się od razu. Nawet jeśli to był jakiś
    > tętniak. Pytanie czy cokolwiek dałoby się zrobić nawet przy szybkiej
    > pomocy.

    Rozmawiamy o kraju, gdzie nagrało się jak czterech policjantów zabija w
    kiblu na kulsonariacie kolesia którego zgarnęli przez pomyłkę a okazało
    się że nic z jego śmiercią nie mieli wspólnego a on "wzioł i umar".

    W tym przypadku akurat jeśli potwierdzi się że zmarła na masywny krwotok
    to nijak kulsonowi spowodowania śmierci nie idzie przypisać - zresztą i
    tak zawsze jest przekroczenie uprawnień.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-12-02 09:11:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > "Z relacji bliskich 14-latki wynika, że ojciec Natalii już po godzinie
    > 9:36 zadzwonił na komisariat i informował o zaginięciu córki. - Przed

    "Ja wiedziałem że tak będzie"...:(

    Tak jak pisałem - przy dowolnym fakapie policji można pomyśleć
    najbardziej typową historię jak do tego doszło i własnie tak będzie. Bo
    typowy kulson jest typowy i typowa historia do typowego kulsona pasuje -
    w tym wypadku było doskonale typowe, że olali zgłoszenie i najpierw
    kolesia przetrzymali w poczekalni a potem wypełniali formularze zamiast
    działać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2023-12-02 10:34:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dalej jest. Po prostu każdy "poważny" lekarz ma swój mały cmentarzyk.
    > Jakby każdego przeżywał... Natomiast rzeczywiście pewną analogię
    > kulsonariatów do sorów widać:(

    Szkoda, wydawało mi się, że się poprawiło, ale moje kontakty z polską
    państwową SZ są sporadyczne.

    Tymczasem:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    65622,smierc-14-latki-w-andrychowie-byly-policjant-d
    yzurnego-mogla.html
    "Bywa tak, że dyżurni na komisariatach podchodzą do zgłoszeń o
    zaginięciach w sposób rutynowy i bezduszny - skomentował w rozmowie z
    PAP Maciej Karczyński, były policjant i były rzecznik ABW."

    --
    Marcin

  • 129. Data: 2023-12-02 11:19:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szkoda, wydawało mi się, że się poprawiło, ale moje kontakty z polską
    > państwową SZ są sporadyczne.

    W POZ jest chyba sporo lepiej niż kiedyś. W szpitalu - jak już
    przejdziesz przez sor zwykle też jest ok.

> [...]
    > zaginięciach w sposób rutynowy i bezduszny - skomentował w rozmowie z
    > PAP Maciej Karczyński, były policjant i były rzecznik ABW."

    Bywa to eufemizm. I sposób rutynowy polega na tym - niech czeka, może
    sobie pójdzie w pisdu albo się w międzyczasie znajdzie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-12-02 11:34:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > "Bywa tak, że dyżurni na komisariatach podchodzą do zgłoszeń o
    > zaginięciach w sposób rutynowy i bezduszny - skomentował w rozmowie z
    > PAP Maciej Karczyński, były policjant i były rzecznik ABW."

    Tylko dlaczego jak już są poza układem o tym mówią, jak już nie mają
    wpływu na decyzje?

    Robert