  • 211. Data: 2003-11-21 08:40:35
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
    news:bpj340$1osdlt$1@ID-192479.news.uni-berlin.de...

    > Ok, juz usuwam drugi adres - przegapilam go.
    >
    > Milego wieczoru,

    Dzięki
    Pozdr
    Leszek

  • 212. Data: 2003-11-21 08:41:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hihihi
    > allbo do baletnicy: "dlaczego jej cytryna przeszkadza" :o)

    Pędź stąd popaprańcu.

    Leszek

  • 213. Data: 2003-11-21 10:05:43
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Zastosuję najlepszą miotłę jaką znam.
    > Plonk
    > i po kłopocie;)

    No faktycznie. Plonkując przestajesz śmiecić. Genialne :)
    /|\ [anonim]

  • 214. Data: 2003-11-21 10:11:41
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Pędź stąd popaprańcu.
    > Leszek

    Jesteś idiotą?
    /|\ [anonim]

  • 215. Data: 2003-11-21 10:22:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kurskurs" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś idiotą?

    Pytanie zadałeś gościowi w lustrze czy w monitorze (bo warstwa
    antyrefleksyjna zeszła)?

    Po co śmiecisz na grupie pl.soc.prawo?

  • 216. Data: 2003-11-21 11:09:31
    Od: "kurskurs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm>
    > Użytkownik "kurskurs" <k...@o...pl>

    > Pytanie zadałeś gościowi w lustrze czy w monitorze (bo warstwa
    > antyrefleksyjna zeszła)?
    >
    > Po co śmiecisz na grupie pl.soc.prawo?
    > [Leszek]

    Szukam po prostu prawników a nie idiotów plokujących,
    śmiecących i oglądających się w lustrze.
    Natworzyłeś już sporo śmieci i zademonstrowałeś swoją głupotę.
    Napisz coś może wreszcie na temat: "Posty, a prawa autorskie"
    /|\ [anonim]

  • 217. Data: 2003-11-21 12:06:55
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Tue, 18 Nov 2003 17:31:04 +0100 Arek:

    > Nawet list stanowi własność tego kto go otrzymał, a nie autora. Co do
    > postu to nie jest przejawem działalności twórczej, nie podlega więc
    > prawu autorskiemu.

    A jeśli ktoś coś napisze w ramach działalności twórczej
    (Na czym polega działalność twórcza??? ;)), a potem wrzuci
    na grupę, to co? Gdybym przypadkiem napisał tu coś, co za
    jakiś czas pojawiłoby się jako hasło reklamowe, to zrobiłbym
    awanturę... gdyby mi się chciało.;)

    Marek

  • 218. Data: 2003-11-21 14:02:58
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    To nie jest kwestia braku odwagi, tylko lenistwa, Kant.;)

    Marek

  • 219. Data: 2003-11-21 14:05:49
    Od: Marek Krużel <h...@g...pl>

    Masz w sygnaturce fajny cytat z Tacyta.;)

    Marek

  • 220. Data: 2003-11-21 14:17:37
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    --
    Państwo jest w największym nierządzie, gdy ma wiele praw.

    Wkleiłem, bo celność porażająca, więc chcę się napatrzeć.
    Nasz ustawodawca, jeżeli chodzi o starożytnych - skłania się raczej ku
    sentencjom Sedesa z Ebonitu.

    Pzdr: Catbert