  • 91. Data: 2003-11-18 18:56:17
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > No coz ... to zacznij odpowiadac za moje dlugi ktorych wlascicielem jestem
    > ja :D
    > Tak na marginesie widac ze zmienilo Ci sie zdanie ... jakis czas temu za
    > cytowanie twoich postow straszyles sprawami w sadzie ... wiec cos chyba jest
    > oki ... bo ponoc krowa tylko nie zmienia zdania :D

    O czym teraz bredzisz?

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 92. Data: 2003-11-18 19:05:57
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Dlaczego jest anonimowa? dlaczego istnieje serwis dla
    > użytkowników - skoro z tego co widzę spora część jest przeciw
    > serwisowi i czuje się z nim niezręcznie; proszę o wytłumaczenie
    > prostemu chopowi. Jeśłi użytkownicy są nie zawsze zadowoleni
    > to jaki jest cel.
    > No nie mnie ktoś wreszcie oświeci!!! - mówię poważnie, nie
    > wiem, a na domysłach nie chcę bazować!

    > Niedoprasowany papier tołaletowy
    > [Jacek (b)]

    No właśnie. :)
    Jest Grupa Dyskusyjna "pl.sci.psychologia"
    i jest strona internetowa która podaje się za serwis
    Nie wiadomo jakim prawem przenosi posty z GD na swoją stronę
    Nie wiadomo kto ten serwis prowadzi.
    Do czego i komu służy PSPhome??
    \|/ re:

  • 93. Data: 2003-11-18 19:11:59
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > To nie jest twórczość, post nie jest utworem i nie ma tu żadnych
    > praw autorskich.
    > Wbij to sobie do głowy jako aksjomat jak nie potrafisz zrozumieć
    > i bijesz tylko pianę :(
    > pozdrawiam
    > Arek

    Moje posty to poezja. To że Ty tego nie widzisz nie znaczy,
    że tak nie jest. Moje posty to wiersze pisane najnowocześniejszą
    techniką postowania. Chroni je prawo autorskie czy Ci się to
    podaba - czy nie. Twoje subiektywne zdanie nie ma znaczenia
    wobec prawa.
    \|/ re:

  • 94. Data: 2003-11-18 19:13:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Moje posty to poezja. To że Ty tego nie widzisz nie znaczy,

    Twoje posty mogą być pełne poetyckiego języka, ale nadal NIE są utworem chronionym
    przez prawo autorskie.
    Proste jak drut.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 95. Data: 2003-11-18 19:57:10
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "ksRobak" w wiadomości news:bpdjl0$4a0$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > Listy mnie nie interesują. Za treść posta odpowiada
    > jego autor jest więc niezaprzeczalnym właścicielem.

    autor (słownik wyrazów obcych)
    (łc. auctor)
    1. twórca dzieła literackiego, plastycznego, muzycznego, naukowego lub
    technicznego.
    2. pomysłodawca, inicjator, wynalazca.

    właściciel (słownik języka polskiego)
    rz. mos V 'osoba, która ma jakąś własność, posiada coś na własność;
    posiadacz'

    Autor moze byc wlascicielem, a wlasciciel moze byc autorem. Jednak slowa
    autor i wlasciciel to nie synonimy.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 96. Data: 2003-11-18 19:59:20
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
> [...]

    >>> Arek

    > Twoje posty mogą być pełne poetyckiego języka, ale nadal NIE
    > są utworem chronionym przez prawo autorskie.

    Raz wiersz jest chroniony raz nie jest według Ciebie.
    Bez sensu.
    \|/ re:

  • 97. Data: 2003-11-18 20:15:11
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    > Greg

    <<Za treść posta odpowiada jego autor jest więc
    niezaprzeczalnym właścicielem.>> [ksRobak]

    Jeśli autor sprzeda swoją twórczość będzie autorem
    a nie będzie właścicielem. Nie ma to związku
    z odpowiedzialnością za słowo.
    \|/ re:

  • 98. Data: 2003-11-18 20:19:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> popełnił 18 lis 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bpdodi$hao$1@atlantis.news.tpi.pl:

    www.polspam.pl (było)

    --
    pozdro
    poreba

  • 99. Data: 2003-11-18 20:50:14
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Arek w wiadomości <bpdpv5$jko$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > To nie jest twórczość, post nie jest utworem i nie ma tu żadnych
    > praw autorskich.

    Sądzę, Arnoldzie, że jesteś w mylnym błędzie. "Przedmiotem prawa
    autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym
    charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości,
    przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór). (...) Nie stanowią przedmiotu
    prawa autorskiego: 1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty, 2)
    urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole, 3) opublikowane opisy
    patentowe lub ochronne, 4) proste informacje prasowe."
    Post oczywiście mieści się w definicji utworu, wyrażonego słowem, nie
    jest prostą informacją prasową.
    Przecież gdyby udało ci się napisać na grupie coś wyjątkowo mądrego, a
    ktoś usiłowałby to sobie przywłaszczyć... nie pozwałbyć go do sądu?!

    --
    Olgierd
    "Idea polityczna, która nie prowadzi do katastrofy, nigdy nie jest

  • 100. Data: 2003-11-18 20:53:53
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "ksRobak" w wiadomości news:bpdukc$d94$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > <<Za treść posta odpowiada jego autor jest więc
    > niezaprzeczalnym właścicielem.>> [ksRobak]

    Jesli nowowybudowany budynek sie zawali z powodu bledow konstrukcyjnych to
    odpowiada wlasciciel, czy ten kto wzniosl budynek? Czy skoro odpowiada ten,
    kto wzniosl budynek, czy on jest wlascicielem?

    pozdrawiam