  • 1. Data: 2003-11-18 10:18:40
    Temat: TVN handluje danymi osobowymi
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Właśnie dostałem zawiadomienie od reader's digest, ze jakies tam
    pieniadze moge wygrac.
    Zastanawiałem się skąd mają moje nowe dane (przeprowadziłem się
    niedawno). Jako źródło danych widnieje: TVN Sp. z o. o., Augustówka 3,
    02-981 Warszawa
    Jedyny mój kontakt z TVN to jeden 'kropek' z zeszłego roku. I tu klops.
    Ma ktoś regulamin z zeszłego roku i czy widnieje tam możliwość
    przekazywania danych innym podmiotom?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-11-18 17:17:25
    Temat: Re: TVN handluje danymi osobowymi
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik seba napisał:
    > Jedyny mój kontakt z TVN to jeden 'kropek' z zeszłego roku. I tu klops.
    > Ma ktoś regulamin z zeszłego roku i czy widnieje tam możliwość
    > przekazywania danych innym podmiotom?

    oczywiście, że tak - ostatni "kwadracik" przed złożeniem podpisu
    pole o tresci "wyrazam zgode na przetwarzanie i przechowywanie moich
    danych osobowych oraz oświadczam, ze zapoznałem/am sie z regulaminem
    (..)" - mniej więcej tak to brzmi, TVN ma prawo do rozporzadzania tymi
    danymi w sposob w jaki mu tylko sie podoba..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl