  • 221. Data: 2003-11-21 16:05:09
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marek Krużel rzecze:
    > A jeśli ktoś coś napisze w ramach działalności twórczej
    > (Na czym polega działalność twórcza??? ;)), a potem wrzuci
    > na grupę, to co? Gdybym przypadkiem napisał tu coś, co za

    To by było chronione. Pisałem, że sam post nie podlega pod
    prawo autorskie, natomiast może on zawierać w sobie utwór,
    który pod niego podlega.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 222. Data: 2003-11-21 16:31:42
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
    > Osobiscie jestem zdania, ze skoro to na forum publicznym to autor godzi
    > sie
    Nic z tego. PRAWO AUTORSKIE. Nasze wypowiedzi na grupie też pod nie
    podpadają, a forma nie gra roli.

    I. Co podlega:
    Art. 1.1. Przedmiotem prawa autorskiego jest KAŻDY przejaw działalności
    twórczej o indywidualnym charakterze ustalony W JAKIEJKOLWIEK postaci,
    niezależnie od wartości, PRZEZNACZENIA I SPOSOBU WYRAŻENIA (utwór)

    II. Spis wyjątków:
    Art. 4. Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego:
    1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty,
    2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole,
    3) opublikowane opisy patentowe lub ochronne,
    4) proste informacje prasowe.

    Pozdrawiam,
    MArta

    .

  • 223. Data: 2003-11-21 16:32:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marta Wieszczycka rzecze:
    > Nic z tego. PRAWO AUTORSKIE. Nasze wypowiedzi na grupie też pod nie
    > podpadają, a forma nie gra roli.

    Nie podpadają bo wypowiedzi NIE SĄ utworami.
    Ile razy trzeba to powtórzyć, żeby dotarło to do ludzi ???

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 224. Data: 2003-11-21 16:37:51
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
> [...]

    > 1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty,
    > 2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole,
    > 3) opublikowane opisy patentowe lub ochronne,

    Dziękuję za konkretną i wyczerpującą odpowiedź. :-)
    Ponieważ zdarza się to bardzo rzadko na Grupach
    Dyskusyjnych w pierwszej chwili pomyślałem - że żartowałaś.
    Hehehe. ;)
    \|/ re:

  • 225. Data: 2003-11-21 16:42:33
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
> [...]

    > Nie podpadają bo wypowiedzi NIE SĄ utworami.
    > Ile razy trzeba to powtórzyć, żeby dotarło to do ludzi ???

    Ty nie rozumiesz co to znaczy: "KAŻDY przejaw działalności
    twórczej o indywidualnym charakterze" Prawda, że nie rozumiesz?
    PS. niezrozumienie prawa nie zawalnia z obowiązku jego
    przestrzegania. Ucz się koleś.
    \|/ re:

  • 226. Data: 2003-11-21 16:53:54
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

> [...]

    > 1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty,
    > 2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole,
    > 3) opublikowane opisy patentowe lub ochronne,

    Czy wyraziła byś Marto zgodę na umieszczenie swojego
    powyższego posta w całości na stronie serwisu Grupy Dyskusyjnej
    "pl.sci.psychologia" - gdyby taki serwis istniał?
    Pytam poważnie i proszę o odpowiedź. :-)
    Pozdrawiam,
    \|/ re:

  • 227. Data: 2003-11-21 16:57:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Ty nie rozumiesz co to znaczy: "KAŻDY przejaw działalności
    > twórczej o indywidualnym charakterze" Prawda, że nie rozumiesz?

    Wypowiedź nie jest przejawem działalności twórczej.
    Idź i obejmij ochroną swoje gówno z dna kibla bo wg Ciebie
    to jest przejaw Twojej twórczej działalności.

    Kurna, już wymiękam jak czytam tak upartych ignorantów.

    Ponawiam swoje żądanie - wypieprzaj do sądu ze swoimi bzdurami
    o wypowiedziach chronionych prawem autorskim bo tylko spamujesz
    grupę debilizmami.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 228. Data: 2003-11-21 17:00:45
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Edyta" <e...@i...pl> wrote in message

    > Wiesz, akurat DANE OSOBOWE są chronione przez ustawę

    Wiesz, akurat dane osobowe są chronione W ZBIORACH danych.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 229. Data: 2003-11-21 17:04:49
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
> [...]

    > Ponawiam swoje żądanie - wypieprzaj do sądu ze swoimi
    > bzdurami o wypowiedziach chronionych prawem autorskim bo

    Poziom Twoich wypowiedzi świadczy przeciwko Tobie.
    Post ogłoszony na Grupie Dyskusyjnej posiada wszystkie
    niezbędne cechy kwalifikujące go jako "przejaw działalności
    twórczej o indywidualnym charakterze". Ma autora i treść.
    Autor ponosi odpowiedzialność za treść którą stworzył
    i opublikował pod swoim indywidualnym adresem email.
    Nie jest to krótka notatka prasowa bez autora. Post jest
    AUTORYZOWANY.
    PS. obelgi i epitety pod adresem rozmówcy są wyrazem
    chamstwa i ignorancji. Ucz się kultury.
    \|/ re:

  • 230. Data: 2003-11-21 17:06:01
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bplg4v$9mm$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Ponawiam swoje żądanie - wypieprzaj do sądu ze swoimi bzdurami
    > o wypowiedziach chronionych prawem autorskim bo tylko spamujesz

    Przeczytaj swój post jeszcze raz i zastanów się dlaczego tak wszyscy cię tu
    kochają.
    Gdybyś nie zgadł to ci podpowiem.
    Reprezentujesz poziom tego gówna w kiblu, o którym tak uwielbiasz pisać.