  • 201. Data: 2003-11-20 18:42:00
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Pyzol" <n...@s...ca>

    "tycztom" <t...@n...waw.pl> wrote in message
    news:bpgtqc$1va$1@ochlapek.sierp.net...
    > KsRobak to jednostka wybitnie destrukcyjna... Nie trzeba tu wielkiej
    > psychologii, żeby zadać sobie pytanie - jaki ma w tym cel?

    Stop! Wydaje mi sie,ze wlasnie psycholog to by takiego pytania nie zadal, bo
    to pytanie go garbatego dlaczego nie stoi prosto.

    Kaska

  • 202. Data: 2003-11-20 18:45:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bpj1nd$dh4$1@topaz.icpnet.pl

    > A moglibyście przestać śmiecić??

    Wystarczy, że te *troll'e* skasują crosspost'a
    i niech sobie dalej na *psychologia troll'ują. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 203. Data: 2003-11-20 18:51:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

    > Stop! Wydaje mi sie,ze wlasnie psycholog to by takiego pytania nie zadal,
    bo
    > to pytanie go garbatego dlaczego nie stoi prosto.

    A po co to piszesz na grupę pl.soc. prawo???

  • 204. Data: 2003-11-20 19:02:01
    Od: "Pyzol" <n...@s...ca>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

    > bo
    >
    > A po co to piszesz na grupę pl.soc. prawo???

    A nie pisze na pl.soc. prawo, ale jezeli ktos crosspostuje to takie sa
    konsekwencje.

    Ok, juz usuwam drugi adres - przegapilam go.

    Milego wieczoru,
    Kaska

  • 205. Data: 2003-11-20 19:32:47
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > A moglibyście przestać śmiecić??
    > [Leszek]

    To wszystko co masz do powiedzenia w temacie:
    "Posty, a prawa autorskie"?
    Gdybyś się nie odezwał było by conajmniej dwa śmieci mniej.
    Lubisz śmiecić??
    \|/ re:

  • 206. Data: 2003-11-20 19:36:18
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca>
    > "tycztom" <t...@n...waw.pl>

    > Stop! Wydaje mi sie,ze wlasnie psycholog to by takiego pytania
    > nie zadal, bo to pytanie go garbatego dlaczego nie stoi prosto.
    > Kaska

    Hihihi
    allbo do baletnicy: "dlaczego jej cytryna przeszkadza" :o)
    \|/ re:

  • 207. Data: 2003-11-21 08:16:36
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "Konik Bujany" w news:1u6gdi$jl2$1@localhost...
    /.../

    > O tym czy utwór jest chroniony decydują przesłanki dotyczące jego twórczego
    > charakteru. Wiele artykułów faktycznie nie będzie chroniona, bo nie ma w nich nic
    > twórczego np. stwierdzenia prostych faktów. Inne artykuły jak np. Nawrockich
    > będą. Potencjalnie każdy.

    Tak.
    Po raz pierwszy dostrzegam 8onikaKujanego w pełnym, jasnym świetle.
    Mówi prawdę, mimo iż nie słyszałem jej do tej powy ze względu na jego
    kolory (html).
    Mówi prawdę i w tym poście,
    również w tym co bliżej Mostu, w rozmowie na temat Psa w Ogrodzie.

    TAM też ma rację.
    Pogryzienie obcego przez Psa sprawił Ogród.

    pozdrawiam
    All

  • 208. Data: 2003-11-21 08:25:07
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "Pyzol" w news:bpivpq$1plvga$1@ID-192479.news.uni-berlin.de...
    /.../

    > Oczywiscie, interesowaly mnie idee,
    > rozpoznawanie "bratnich duszy" po frazeologii, poczuciu humoru i
    > deklarowanych systemach wartosci ( z pelan swiadomoscia,z e napisac to jest
    > latwo!;)

    > Mozliwe, ze gdzies po drodze WP zostal przez kogos nadany na bagaz jakims
    > autobusem, ale wystarczy autobus zatrzymac i bagaz oddac prawowitym
    > wlascicielom - UGD. Poki co, to z autobusu odpadaja kola i ledwo dyszy, wiec
    > moze nawet zatrzymywac nie trzeba, niech sie sam rozwali.

    Za te, jak i za wszyskie inne Twoje słowa, dziękuję Ci.
    Każde z nich było i jest potrzebne.
    W podróży podróży. Twoja aktualna interpretacja autobusu jest
    dla mnie przeogromną zachętą. To, czy słowa są głaskiem czy kamieniem
    ptakiem czy rzemieniem, zależy wyłacznie od ich odbiorcy.

    Dla mnie Twoje słowa są dziś ptakami.
    o czym się oczywiście niebawem przekonasz.

    /.../
    > Po prostu uwazam,ze WP sa fajne i niekiedy nawet pozyteczne.
    >
    > Kaska

    All

  • 209. Data: 2003-11-21 08:27:29
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Leszek> miał rację <news:bpj1nd$dh4$1@topaz.icpnet.pl>
    ale:

    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A moglibyście przestać śmiecić??

    cross świadomy ;)

    jeśli jescze nie znacie robaczka, to macie może wspaniałą okazję.
    może jest szansa wypróbowac jakiś paragraf?

    --
    Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
    każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

    Marek Aureliusz

  • 210. Data: 2003-11-21 08:39:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Gdybyś się nie odezwał było by conajmniej dwa śmieci mniej.
    > Lubisz śmiecić??

    Zastosuję najlepszą miotłę jaką znam.
    Plonk
    i po kłopocie;)