    From: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Fri, 21 Nov 2003 09:25:07 +0100

    "Pyzol" w news:bpivpq$1plvga$1@ID-192479.news.uni-berlin.de...
    /.../

    > Oczywiscie, interesowaly mnie idee,
    > rozpoznawanie "bratnich duszy" po frazeologii, poczuciu humoru i
    > deklarowanych systemach wartosci ( z pelan swiadomoscia,z e napisac to jest
    > latwo!;)

    > Mozliwe, ze gdzies po drodze WP zostal przez kogos nadany na bagaz jakims
    > autobusem, ale wystarczy autobus zatrzymac i bagaz oddac prawowitym
    > wlascicielom - UGD. Poki co, to z autobusu odpadaja kola i ledwo dyszy, wiec
    > moze nawet zatrzymywac nie trzeba, niech sie sam rozwali.

    Za te, jak i za wszyskie inne Twoje słowa, dziękuję Ci.
    Każde z nich było i jest potrzebne.
    W podróży podróży. Twoja aktualna interpretacja autobusu jest
    dla mnie przeogromną zachętą. To, czy słowa są głaskiem czy kamieniem
    ptakiem czy rzemieniem, zależy wyłacznie od ich odbiorcy.

    Dla mnie Twoje słowa są dziś ptakami.
    o czym się oczywiście niebawem przekonasz.

    /.../
    > Po prostu uwazam,ze WP sa fajne i niekiedy nawet pozyteczne.
    >
    > Kaska

    All