  • 121. Data: 2019-05-10 17:51:03
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: <2...@1...175104.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w
    <news:qb3fn8$p2i$1@news.icm.edu.pl>:

    > Czepiałby się, bo skoro kościół uznaje homoseksualizm za grzech, to nie
    > może tolerować ich w swoich szeregach jako kapłanów.

    Czyli nie ogarniasz podstaw, ale usiłujesz prowadzić dyskusje o szczegółach,
    i cała reszta twoich wynurzeń jest jedynie bełkotem.

    ATSD kościół to budynek, Kościół to wierni. Trochę szacunku by sie
    przydało... ;P

    --
    'Tom N'

  • 122. Data: 2019-05-10 17:55:38
    Od: <4...@1...175538.invalid> (Tom N)

    Kviat w

    > W dniu 10.05.2019 o 11:23, J.F. pisze:

    > nie pierwszy raz, kiedy podczas dyskusji coś wrzucasz nie wiadomo po co i
    > dlaczego.

    Bo to CHLOR jest, wybudzi się z amoku i znowu wali faze z pytajnikami,
    wielokropkami i innemi znaki przestankowymi.

    --
    'Tom N'

  • 123. Data: 2019-05-10 18:02:20
    Od: Kviat

    W dniu 10.05.2019 o 15:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > kryją.
    >
    > Mowisz ?
    > Troche mi sie nie wydaje, zeby mlody chlopak szedl do seminarium, bo
    > lubi jeszcze mlodsze dzieci, a tylko w KK nie beda mu w tym przeszkadzac.

    Racja. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
    Napisałem przyciąga, a miałem na myśli, że stwarza warunki. Mój błąd.
    Na księdza (itp.) idą raczej specyficzne typy osobowościowe, podatne na
    manipulację (indoktrynowane od wczesnego dzieciństwa) i z zaburzoną
    umiejętnością krytycznego myślenia (albo z całkowitym brakiem takiej
    umiejętności i to niekoniecznie z własnej winy) i gdyby nie wstąpienie
    do takiej instytucji byłaby spora szansa, że w normalnym życiu nigdy by
    się nie odważyły, albo nawet nie pomyślały, że można bezkarnie przez
    wiele lat, często aż do emerytury np. wykorzystywać seksualnie dzieci.
    Instytucja świeżo upieczonemu klerykowi "podaje na tacy" zaufanie
    dziecka, tajemnicę spowiedzi, szantaż emocjonalny (jak komuś powiesz, to
    będziesz się smażył w piekle) itd. Do tego oferuje bezkarność i pomoc w
    razie wpadki, bo "dobro" instytucji jest ważniejsze od jakiegoś dziecka.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 124. Data: 2019-05-11 00:16:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Bynajmniej nie żartuję. Ciekawym radzę pogóglać za "kryteria naboru do
    > seminariów duchownych". Oczywiście, nie napisano wprost że homo wont.
    > Ale znajdziecie takie kwiatki jak wymóg zdrowia psychicznego,
    > zaświadczenie od lekarza stwierdzające zdolność do studiowania na
    > teologii, opinia proboszcza lub katechety. A z rozmowy jaką kiedyś
    > odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
    > wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.

    Trochę dziwny akapit powyżej napisałeś, wiesz o tym? :) Akurat nie
    zaskakuje, że kk nie chce homoseksualistów, bo w pewnym uproszczeniu
    sprowadziło by się to przecież do przypadku heteroseksualnych chłopaków
    w żeńskim internacie. Wątpie aby kk zależało na dokładaniu do pieca i
    tyle. Nie ma to żadnego związku ze zdrowiem psychicznym.

    --
    Marcin

  • 125. Data: 2019-05-11 00:19:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ale zabily ?

    Wynikało mi (jak o tym kiedyś czytałem), że przynajmniej się przyczyniły
    do wielu śmierci.

    > Bo moze i wszystko zgodnie z doktryna - nie ochrzczone (bo nie wolno),
    > miejsca na cmentarzu katolickim nie ma ...

    To chyba nawet gorzej.

    --
    Marcin

  • 126. Data: 2019-05-11 10:35:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2019 22:16:44 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > w żeńskim internacie. Wątpie aby kk zależało na dokładaniu do pieca i
    > tyle. Nie ma to żadnego związku ze zdrowiem psychicznym.

    Nie chcą homo z powodów doktrynalnych. Nie mogą napisać wprost to piszą
    ogródkami. Wyobraź sobie że U.J. albo inny uniwerek zawarł w kryteriach
    takie warunki - awantura na cały kraj. A napisałem co napisałem . Ktoś
    tu miał trudności z odróżnianiem pedofilstwa od homoseksualizmu więc
    wskazałem że pedofile kościelni to starannie odcedzeni hetero a
    pedofilstwo nie jest związane z homoseksualizmem a raczej z niemożnością
    normalnego zaspakajania popędu seksualnego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 127. Data: 2019-05-13 10:04:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 14:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ja tez nie wiem, ale znow - probujesz cos ogolnie udowodnic,
    > na podstawie jednej rodziny ?

    Wręcz przeciwnie, to Maciejewski twierdzi, że w rodzinach katolickich
    jest kipisz, i już by wolał być wychowywany przez parę gejów, a jak się
    pytam o powody takiego zdania, to wychodzi, że po prostu mu źle było w
    jego rodzinie.

    > Hm, no poniewieral sie ten katolicyzm po naszej historii, ale czy taki
    > wielki wplyw mial ?

    Stawiam na przykład tezę, że był głównym ośrodkiem umożliwiającym
    zachowanie naszej kultury i języka w czasach okupacji.

    > Czy on taki sprawdzony, to by mozna troche polemizowac.
    > Rozni sa tez rodzice.

    Wystarczy poobserwować. Jak znasz lepszy, to daj przykład jakieś
    rozwiniętej cywilizacji oparte

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2019-05-13 12:52:40
    Od: Kviat

    W dniu 13.05.2019 o 10:04, Liwiusz pisze:

> [...]
    > jest kipisz, i już by wolał być wychowywany przez parę gejów, a jak się
    > pytam o powody takiego zdania, to wychodzi, że po prostu mu źle było w

    Nic takiego nie wychodzi. Dopowiedziałeś sobie to w głowie.

    > Stawiam na przykład tezę, że był głównym ośrodkiem umożliwiającym
    > zachowanie naszej kultury i języka w czasach okupacji.

    Ale masz na to jakieś poparcie, czy tak z palca sobie to wyssałeś?
    Bo wiesz... np. msze w języku polskim zostały wprowadzone w połowie lat
    60tych XX wieku... A za czasów okupacji kazania były prowadzone w języku
    niemieckim.

    "https://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%9Bladowanie_p
    olskiego_Ko%C5%9Bcio%C5%82a_katolickiego_w_czasie_ok
    upacji_niemieckiej"

    "Osiemdziesiąt procent duchowieństwa katolickiego i pięciu biskupów z
    Kraju Warty zostało wysłanych w 1939 do obozów koncentracyjnych"

    Ruski też swoje palce umoczyli.

    Resztę albo "przekonano" do prowadzenia kazań w języku niemieckim, albo
    całkowicie zmieniono na kler niemieckojęzyczny, który słowa po polsku
    nie znał.

    Te resztki, które działały w ukryciu, to margines, a nie główny ośrodek
    zachowania kultury i języka w czasie okupacji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 129. Data: 2019-05-13 14:18:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 May 2019 10:04:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > jest kipisz, i już by wolał być wychowywany przez parę gejów, a jak się
    > pytam o powody takiego zdania, to wychodzi, że po prostu mu źle było w

    Liwiusz, nie rżnij głupa. Wytłumaczyłem ci dlaczego wolę gejów
    wychowawców. Nie wspominałem jak mi było w mojej rodzinie (a było
    fajnie). Kłamcą jesteś.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 130. Data: 2019-05-13 14:33:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Liwiusz, nie rżnij głupa. Wytłumaczyłem ci dlaczego wolę gejów
    > wychowawców. Nie wspominałem jak mi było w mojej rodzinie (a było
    > fajnie). Kłamcą jesteś.

    Czyli twoja rodzina katolicka była wyjątkowa? To na pewno nie pycha?

    --
    A. Filip