  • 111. Data: 2019-05-10 13:43:52
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:BpdBE.58133$l...@f...ams1...
    On 2019-05-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >WkF. KK nie uznaje homoseksualizmu za grzech ani nie uważa, że
    >homoseksualiści są grzesznikami bo są homoseksualni. KK uważa jedynie
    >za
    >grzech dowolną formę homoseksualnego seksu.

    A "zgrzeszenie myślą" ?

    J.

  • 112. Data: 2019-05-10 13:56:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >W czasach nam bliższych irlandzkie zakonnice pogrzebały w szambie 800
    >dzieci. Były nieślubne - dzieci, nie zakonnice - więc wszystko odbyło
    >się
    >zgodnie z doktryną.

    Ale zabily ?

    Bo moze i wszystko zgodnie z doktryna - nie ochrzczone (bo nie wolno),
    miejsca na cmentarzu katolickim nie ma ...

    J.

  • 113. Data: 2019-05-10 13:57:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 12:34, Jcek Maciejew pisze:
    > A z rozmowy jaką kiedyś
    > odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
    > wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.

    dlatego Jcek wolał zostać rabinem ? pytania się mnożą:)))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 114. Data: 2019-05-10 14:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Bynajmniej nie żartuję. Ciekawym radzę pogóglać za "kryteria naboru
    > do seminariów duchownych". Oczywiście, nie napisano wprost że homo
    > wont. Ale znajdziecie takie kwiatki jak wymóg zdrowia psychicznego,
    > zaświadczenie od lekarza stwierdzające zdolność do studiowania na
    > teologii, opinia proboszcza lub katechety. A z rozmowy jaką kiedyś
    > odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm
    > i wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.

    Hmm, no ale to wystarczy ze taki delikwent skłamie ze nie jest gejem i po
    ptokach...
    Bo tego sie nie da zbadac a podejrzewam ze czasami taki 18 latek to i
    tego pewny byc nie moze (mam znajomego który ozenił się w wieku lat 20+
    tylko po to zeby po trzech latach oswiadczyc zonie ze jednak jest gejem)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 115. Data: 2019-05-10 14:03:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 14:00, Budzik pisze:
    > mam znajomego który ozenił się w wieku lat 20+
    > tylko po to zeby po trzech latach oswiadczyc zonie ze jednak jest gejem

    czyżby chłopak Budzika ? pytania się mnożą:)))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 116. Data: 2019-05-10 14:06:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-08 o 16:13, J.F. pisze:

    >A to już nie wiem jak to w autopsji Maciejewskiego było.

    Ja tez nie wiem, ale znow - probujesz cos ogolnie udowodnic,
    na podstawie jednej rodziny ?

    >Nie ma.

    Hm, no poniewieral sie ten katolicyzm po naszej historii, ale czy taki
    wielki wplyw mial ?

    Gdzies tam w Wielkopolsce, gdzie Kosciol mocno dzialal patriotycznie

    >Jakby postulat był - niech rodzice decydują kto ma wychowywać
    >dzieci - jestem za. Ale jestem przeciwny instytucjonalnym i
    >państwowym zmuszaniu biologicznych rodziców i dzieci do wychowywania
    >się w innych związkach niż rodziny (związki filatelistów, związki
    >gejów itp.), bo ktoś chciałby sobie powalczyć ze sprawdzonym modelem
    >rodziny.

    Czy on taki sprawdzony, to by mozna troche polemizowac.
    Rozni sa tez rodzice.

    A tu widzisz - u nas szkola od 6 roku zycia, w Norwegii Bravernet.
    Ba - w ogole szkola panstwowa, coz to za bezbozny wynalazek :-)

    Historycznie, to chyba to bedzie na temat
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sparta%C5%84skie_wycho
    wanie

    J.

  • 117. Data: 2019-05-10 15:17:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 10.05.2019 o 11:19, Liwiusz pisze:

    >Nie. Uważam, że to nie homoseksualizm jest przyczyną, że się
    >wzajemnie
    kryją.
    >Sposób organizacji tej instytucji i jej polityczna siła umożliwiająca
    >krycie przyciąga element przestępczy, który ma nadzieję pozostać
    >bezkarnym pod skrzydłami tej instytucji.

    Mowisz ?
    Troche mi sie nie wydaje, zeby mlody chlopak szedl do seminarium, bo
    lubi jeszcze mlodsze dzieci, a tylko w KK nie beda mu w tym
    przeszkadzac.

    Chronia sie wzajemnie, bo "trzeba dbac o dobro Kosciola", i "nie robic
    skandalu, tam gdzie nie trzeba".
    I to nie tylko pedofile sie chronia, co ksieza w ogolnosci.
    Czy tak calkiem bezkarny ... biskup ma duza wladze.
    Nawet jak nie chce robic skandalu, to ukarac moze, i utrudnic
    dzialalnosc.
    Albo wyslac do Afryki na misje - tam juz kontroli nie bedzie, ale
    "bezkarnosc" nabiera innego znaczenia.

    Gorzej, jak biskup tez pedofil.

    A osobna sprawa, ze taki katolicki ksiadz to jednak jakis
    "nienormalny" czlowiek musi byc.

    J.

  • 118. Data: 2019-05-10 16:37:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A "zgrzeszenie myślą" ?

    Pewnie zbliżony kaliber jak pomyslisz o seksie hetero. Prokreacji ani
    jedno ani drugie nie służy.

    --
    Marcin

  • 119. Data: 2019-05-10 17:13:45
    Od: Kviat

    W dniu 10.05.2019 o 11:23, J.F. pisze:

    > Homoseksualizm byl karany w Anglii  jeszcze w okolicach II WS.

    Prawie 15 lat po wojnie to spore "okolice".
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Ale co tym stwierdzeniem chciałeś przekazać? Bo ja nie za bardzo widzę
    związek z dyskusją, a tym razem chętnie bym się dowiedział, bo to nie
    pierwszy raz, kiedy podczas dyskusji coś wrzucasz nie wiadomo po co i
    dlaczego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 120. Data: 2019-05-10 17:48:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 17:13, Kviat pisze:

    > Prawie 15 lat po wojnie to spore "okolice".
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    1952 to akurat 7 lat po wojnie, a nie 15:))))))))))

    [...]

    "W styczniu 1952 Turing spotkał w kinie w Manchesterze Arnolda Murraya.
    Po lunchu, Turing zaprosił go na weekend do swojego domu. Murray przyjął
    zaproszenie, ale się nie pojawił. Spotkali się ponownie w Manchesterze w
    poniedziałek po weekendzie i Murray zgodził się towarzyszyć Turingowi do
    jego domu. Kilka tygodni później Murray odwiedził dom Turinga ponownie i
    spędził tam noc[16]. Tego samego roku włamano się do domu Turinga, który
    poinformował o tym fakcie policję. W wyniku jej śledztwa Turing
    potwierdził, że jest homoseksualistą[5]. Seks homoseksualny był w
    Wielkiej Brytanii w tym czasie nielegalny[3] i obaj zostali oskarżeni
    zgodnie z § 11. prawa karnego znowelizowanego ustawą z 1885 roku[16].
    Wówczas Turing został oskarżony o naruszenie moralności publicznej - za
    homoseksualne stosunki z 19-latkiem i wytoczono przeciwko niemu proces.
    Sąd dał mu wybór: więzienie albo terapię hormonalną. Turing wybrał
    terapię - konsultacje z psychiatrą i roczną kurację hormonalną -
    polegającą na przyjmowaniu estrogenu (kastracja chemiczna). Skutkiem
    ubocznym kuracji była między innymi ginekomastia."

    Wskutek skazania Turing stracił certyfikat dostępu do poufnych
    informacji oraz odsunięto go od badań związanych z konstrukcją
    komputera. 7 czerwca 1954 zamknął się w swojej sypialni i popełnił
    samobójstwo. Znaleziono go martwego następnego dnia. Badanie przyczyn
    śmierci wykazało, że została ona spowodowana zatruciem cyjankiem.

    [...]

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"