  • 131. Data: 2019-05-13 14:33:25
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: <9...@2...143325.invalid> (Tom N)

    Jacek Maciejewski w
    <news:xwnddlxcfvo3$.h99k5dzpftqw.dlg@40tude.net>:

    > Liwiusz, nie rżnij

    On i rżnąć? To jego walą na potęgę.

    > głupa. [...] Kłamcą jesteś.

    Zdziwionym być nie powinieneś, nie od wczoraj tak siew popisuje.

    --
    'Tom N'

  • 132. Data: 2019-05-13 15:35:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.05.2019 o 14:18, Jcek Maciejew pisze:

    > Liwiusz, nie rżnij głupa. Wytłumaczyłem ci dlaczego wolę gejów
    > wychowawców. Nie wspominałem jak mi było w mojej rodzinie (a było
    > fajnie). Kłamcą jesteś.

    Jcek zarzuca kłamstwo, a sam nie wykazuje na czym para gejów jest lepsza
    od jego niby katolickiej rodziny, wiadomo Jcek jak zwykle rżnie
    głupa:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 133. Data: 2019-05-13 17:16:39
    Od: <4...@1...171639.invalid> (Tom N)

    A. Filip w

    > Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    [...]
    > Czyli twoja rodzina katolicka była wyjątkowa?

    Jesteś IDIOTĄ, który nie potrafi w wątku, który sam rozpoczął ogarnąć co kto
    i kiedy napisał!

    > To na pewno nie pycha?

    NA PEWNO!

    --
    'Tom N'

  • 134. Data: 2019-05-14 10:26:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Liwiusz, nie rżnij głupa. Wytłumaczyłem ci dlaczego wolę gejów
    > wychowawców. Nie wspominałem jak mi było w mojej rodzinie (a było
    > fajnie). Kłamcą jesteś.

    Napisałeś, że wady rodzin katolickich znasz z autopsji.

    --
    Liwiusz

  • 135. Data: 2019-05-17 16:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia Fri, 10 May 2019 22:16:44 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    >Nie chcą homo z powodów doktrynalnych.

    Przynajmniej oficjalnie.

    >Nie mogą napisać wprost to piszą ogródkami.

    Hm, alez moga. A przynajmniej dlugo mogli.

    Za to ksiadz powinnien sie charakteryzowac wstrzemiezliwoscia
    seksualna.
    I tu im jakis napalony homoseksualista niepotrzebny ... ale napalony
    hetero tez nie.
    Ba, im jest potrzebny ktos z dysfunkcja :-)

    > Wyobraź sobie że U.J. albo inny uniwerek zawarł w kryteriach
    >takie warunki - awantura na cały kraj.

    A tu - nic by nie bylo.
    Chyba, ze o doplaty unijne by poszlo.
    Ale czy nie dyskryminuja kobiet ?
    I jakos Unia nie protestuje :-)

    >A napisałem co napisałem . Ktoś
    >tu miał trudności z odróżnianiem pedofilstwa od homoseksualizmu więc
    >wskazałem że pedofile kościelni to starannie odcedzeni hetero a
    >pedofilstwo nie jest związane z homoseksualizmem a raczej z
    >niemożnością
    >normalnego zaspakajania popędu seksualnego.

    przyklady sugeruja, ze i chlopcy i dziewczynki sa narazeni, wiec tu
    nie ma reguly.

    J.

  • 136. Data: 2019-05-17 17:21:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 10.05.2019 o 15:17, J.F. pisze:

    >Racja. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
    >Napisałem przyciąga, a miałem na myśli, że stwarza warunki. Mój błąd.

    Ze stwarza warunki (w przyszlosci) to sie zgadzam.

    >Na księdza (itp.) idą raczej specyficzne typy osobowościowe, podatne
    >na manipulację (indoktrynowane od wczesnego dzieciństwa) i z
    >zaburzoną umiejętnością krytycznego myślenia (albo z całkowitym
    >brakiem takiej umiejętności i to niekoniecznie z własnej winy) i
    >gdyby nie wstąpienie do takiej instytucji byłaby spora szansa, że w
    >normalnym życiu nigdy by się nie odważyły, albo nawet nie pomyślały,
    >że można bezkarnie przez wiele lat, często aż do emerytury np.
    >wykorzystywać seksualnie dzieci.

    No i tu PiSowskie statystyki troche przecza.
    Wsrod "cywili" tez sie zdarza.
    Znacznie wiecej tych "cywili" wsrod pedofilow, niz ksiezy.
    Choc jak to procentowo wyglada, to by trzeba zweryfikowac.

    Wiec wsrod jednych i drugich znajda sie tacy, co sie odwazą pierwszy
    raz,
    potem drugi, trzeci ... az sie sprawa rypnie, albo i nie.

    Tylko ze jak sie rypnie sprawa ksiedza, to jak widac - przeniosa do
    innej parafii, do nowych dzieci.
    Ale czy wsrod cywili tak czesto sie rypie ?

    Teraz nagonka na pedofili ... ale na jednych i drugich.
    Tylko ze cywila jacys aktywisci czasem namierza, jak sie przez czata
    umawia z dzieckiem, a ksiadz tak nie musi.

    >Instytucja świeżo upieczonemu klerykowi "podaje na tacy" zaufanie
    >dziecka, tajemnicę spowiedzi, szantaż emocjonalny (jak komuś powiesz,
    >to będziesz się smażył w piekle) itd.

    Myslisz, ze cywilny pedofil nie potrafi przestraszyc skuteczniej.
    "Mamusie i tatusia ci zabije" ...
    A i tak IMO dziecko sie wygada ...

    J.

  • 137. Data: 2019-05-17 17:36:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 10.05.2019 o 17:13, Kviat pisze:

    >1952 to akurat 7 lat po wojnie, a nie 15:))))))))))

    Do tego pilem ... ale przeciez po zlapaniu Turinga prawa nie zmienili.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_Law_Amendment
    _Act_1885
    Zostalo zmienione w 1956 ... ale czy akurat homoseksualizm przestal
    byc karany ..
    a nie, do 1967

    https://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing_law

    Przy czym to w Walii i Anglii, bo w Szkocji obowiazywalo do 1976.

    No coz, przepis to jedno, a chec policji do lapania to drugie ...

    J.

  • 138. Data: 2019-05-17 18:32:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup

    >Do tego pilem ... ale przeciez po zlapaniu Turinga prawa nie
    >zmienili.

    Jeszcze ciekawiej:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy_law#United_King
    dom

    "Following the Wolfenden report, sexual acts between two adult males,
    with no other people present, were made legal in England and Wales in
    1967, in Scotland in 1980, Northern Ireland in 1982, UK Crown
    Dependencies Guernsey in 1983, Jersey in 1990 and Isle of Man in 1992.
    "

    A przy okazji
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy_law#Poland

    No oazą tolerancji jestesmy :-)

    J.

  • 139. Data: 2019-05-18 05:08:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > hetero tez nie.
    > Ba, im jest potrzebny ktos z dysfunkcja :-)

    Usiłujesz wpasować osoby w organizację, której reguły są dysfunkcyjne i
    wychodzi Ci dysfunkcja. I nie mówię tego w odniesieniu do KK złośliwie,
    ale trudno uważać środowisko gdzie młodym facetom i babkom zabrania
    się seksu za niedysfunkcyjne (eufemizm).

    No i takie wpasowanie nie ma MZ sensu, bo ta dysfunkcyjna podług
    Twojego postulatu osoba będzie na ogół także dysfunkcyjna nie tylko
    seksualnie. Na zasadzie gadania ze ślepym o kolorach.

    > A tu - nic by nie bylo.

    Jeśli by to było z przekonywujących powodów doktrynalnych. Są tu takie?

    > przyklady sugeruja, ze i chlopcy i dziewczynki sa narazeni, wiec tu
    > nie ma reguly.

    To nie jest nb. tak, że to są jacyś organiczni czy kliniczni pedofile.
    To są osoby, znakomita większość z nich, które w normalnych
    okolicznościach wybrałyby osobę dorosłą.

    --
    Marcin

  • 140. Data: 2019-05-18 05:19:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 1967, in Scotland in 1980, Northern Ireland in 1982, UK Crown
    > Dependencies Guernsey in 1983, Jersey in 1990 and Isle of Man in 1992.

    Ale już w byłych koloniach niekoniecznie i nadal mamy np. takie cóś:
    377A. Any male person who, in public or private, commits, or abets the
    commission of, or procures or attempts to procure the commission by any
    male person of, any act of gross indecency with another male person,
    shall be punished with imprisonment for a term which may extend to 2
    years.

    Za to parę lat temu zniesiono penalizację w układzie kobieta-kobieta.

    --
    Marcin