  • 1. Data: 2019-05-06 11:16:51
    Temat: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/urszula-gwiazda/r
    edaktor/news-pis-zawiadomi-prokurature-ws-wystapieni
    a-leszka-jazdzewskieg,nId,2975587

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-05-06 11:50:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 May 2019 11:16:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Filipku, zastanów się co to będzie jak Jażdżewski udowodni przed sądem
    swoje twierdzenia? :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 3. Data: 2019-05-06 12:13:51
    Od: z <...@...pl>

    Myślisz że udowodni co by było gdyby Jezus żył dzisiaj.

    Albo ten bełkot o świniach?

  • 4. Data: 2019-05-06 12:30:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, zastanów się co to będzie jak Jażdżewski udowodni przed sądem
    > swoje twierdzenia? :)

    Ja się zdziwię lekko jak prokuratura przejdzie poza etap "sprawdzania
    zawiadomienia". Zdziwię się średnio jak sprawa trafi do sądu. Zdziwię
    się bardzo jak zostanie skazany na nie śmieszną karę.

    Jak dla mnie sprawa _prawnie_ sprowadza się zasadniczo do ustalenie
    kolejnego precedensu uwalania zarzutów z KK257, "dwustronnego"
    precedensu. [Do czego sprowadza się politycznie to na innych grupach]

    A co do polityki-prawnej: Ja wyznaje zasadę że o naprawdę poważnych i
    solidnych zarzutach mówi się _po_ złożeniu zawiadomienia do prokuratury.
    Mówienie że "się złoży zawiadomienie" dla mnie jest przeważnie medialnym
    rozdymaniem sprawy która długo nie pociągnie albo sprawdzaniem palcem
    temperatury wody w wannie nim się do niej wlezie.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-05-06 12:46:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 May 2019 12:30:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Mówienie że "się złoży zawiadomienie" dla mnie jest przeważnie medialnym
    > rozdymaniem sprawy która długo nie pociągnie albo sprawdzaniem palcem
    > temperatury wody w wannie nim się do niej wlezie.

    Otóż to. Dlatego na twoim miejscu, póki co nie podnosiłbym sprawy a
    poczekałbym na faktyczne zgłoszenie :)

  • 6. Data: 2019-05-06 12:47:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2019 12:13:51 +0200, z napisał(a):

    > W dniu 2019-05-06 o 11:50, Jacek Maciejewski pisze:
    >
    > Myślisz że udowodni co by było gdyby Jezus żył dzisiaj.
    >
    > Albo ten bełkot o świniach?

    Zauważyłeś że czym krótszy nick tym głupszy dyskutant? Ciekawa
    prawidłowość.

  • 7. Data: 2019-05-06 13:02:12
    Od: z <...@...pl>

    Geniusz tkwi w prostocie.
    pan Jażdż... pewnie też tego nie zna.

  • 8. Data: 2019-05-06 14:01:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Zauważyłeś że czym krótszy nick tym głupszy dyskutant? Ciekawa
    > prawidłowość.

    Zapamiętałeś że broniącego Dreyfussa oskarżono za JEDNO zdanie z
    długiego artykułu? Jak dla mnie ty z siebie robisz publicznie
    głupca ignorowaniem sensownego podejścia do ekonomiki oskarżania.
    Z "wykładu" przedskoczka Jażdżewskiego zapewne da się wyłuskać kilka
    "perełek" znacznie łatwiejszych _i prostszych_ do uzyskania skazania niż
    za całość, może nawet te które podał "z".

    Zresztą sprawa się zapewne dupnie na kwestii wolności akademickich.
    Tyle że potem _wewnętrzni_ UW cenzorzy będą mieli bardzo pod górkę
    jako wrogowie wolności wypowiedzi w ramach akademickiej dyskusji,
    wrogowie _gorsi_ niż ziobrotura. Nie trzeba osiągnąć formalnie
    deklarowanego celu by coś+ osiągnąć.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-05-06 15:02:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Filipku, zastanów się co to będzie jak Jażdżewski udowodni przed
    >sądem
    >swoje twierdzenia? :)

    Ale w art 257 nie ma "nieprawdziwie".

    Przed sadem musi wiec udowodnic, ze nie zniewaza, albo ze nie z powodu
    przynaleznosci.

    P.S. Sprawdzic wypowiedzi Prezesa. Czy on przypadkiem nie zniewaza
    imigrantow ?

    J.

  • 10. Data: 2019-05-06 15:17:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2019 15:02:26 +0200, J.F. napisał(a):

    > Przed sadem musi wiec udowodnic, ze nie zniewaza, albo ze nie z powodu
    > przynaleznosci.

    No cóż, skoro słowa prawdy są dla niektórych zniewagą, to ja naprawdę na
    ich miejscu bym się dobrze zastanowił zanim poszedłbym do sądu dowodzić
    zniewagi :) I mniejsza o wyrok jaki zapadnie.