  • 141. Data: 2019-05-18 05:25:13
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    > Myslisz, ze cywilny pedofil nie potrafi przestraszyc skuteczniej.
    > "Mamusie i tatusia ci zabije" ...
    > A i tak IMO dziecko sie wygada ...

    Myślę, że dużo skuteczniejszy jest układ gdzie osoba cieszy się
    powszechnym autorytetem w tym rodziców. W takim układzie często przeciez
    nie musi straszyć.

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2019-05-18 10:52:05
    Od: Kviat

    Ktoś ma skopane cytowanie.
    Ja tego nie napisałem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 143. Data: 2019-05-20 01:06:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2019 03:08:45 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    >[...]
    >
    > Jeśli by to było z przekonywujących powodów doktrynalnych. Są tu takie?

    "Ksiadz to ma byc osoba wysoce moralna, a nie jakis pedał".

    I spoleczenstwo to uzna, nawet jesli niektorzy beda krzyczec, ze
    dyskryminacja.

    Ba - przeciez mozna wykorzystac sytuacje "tak narzekacie na pedofile i
    kosciele, i co - jeszcze homoseksualistow chcecie nam wcisnac ?"

    > To nie jest nb. tak, że to są jacyś organiczni czy kliniczni pedofile.
    > To są osoby, znakomita większość z nich, które w normalnych
    > okolicznościach wybrałyby osobę dorosłą.

    No nie wiem - przeciez moga wybrac dorosłe.
    A wola dzieci. Tylko kwestia okazji/dostepnosci/łatwosci ?

    J.

  • 144. Data: 2019-05-20 05:24:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > "Ksiadz to ma byc osoba wysoce moralna, a nie jakis pedał".
    >
    > I spoleczenstwo to uzna, nawet jesli niektorzy beda krzyczec, ze
    > dyskryminacja.

    Społeczeństwu najwyraźniej nie przeszkadza aż tak ta cała pedofilia.
    Burzą się jakby głównie środowiska librelane, a te nie mają nic
    przeciwko jakimś pedałom. Skoro więc pedofilia jest do łyknięcia i
    usprawiedliwienia, to pedały pewnie też.

    > Ba - przeciez mozna wykorzystac sytuacje "tak narzekacie na pedofile i
    > kosciele, i co - jeszcze homoseksualistow chcecie nam wcisnac ?"

    No ale jak "nam"? Mowa o doktrynie, czyli jeśli jest jak mówisz to
    dlaczego takiego obsotrzenia w dokrynie nie miałoby być? KK jest mało
    poprawny politycznie a w tym wypadku dałoby się to nawet usprawiedliwić
    bez dyskryminacji gejów. Może problem polega na tym, że przecież
    zachowań homoseksualnych w kk też chyba sporo i wtedy co, wydalanie ze
    stanu bo doktryna zabrania?

    > No nie wiem - przeciez moga wybrac dorosłe.
    > A wola dzieci. Tylko kwestia okazji/dostepnosci/łatwosci ?

    MZ tylko kwestia łatwości. Dziecko łatwiej kontrolowac, dziecko nie
    oniesmiela, dziecko nie wie, że tak być nie powinno, dziecko jest pod
    ręką i ma się słuchać - taki rozszerzony uklad zalezności stanowiskowej.

    A z dorosłą to jak? Trzeba by dopiero szukać w innym środowsku i też
    wykorzystywać i oszukiwać, bo ludzie mają jednak potrzebę trwalszych
    więzi. Pozostaje prostytucja.

    Chory system, tym bardziej że ZCW nie ma jakiś przesłanek dogmatycznych
    nakazujacych celibat.

    --
    Marcin

  • 145. Data: 2019-05-20 10:48:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-05-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >dlaczego takiego obsotrzenia w dokrynie nie miałoby być? KK jest mało
    >poprawny politycznie a w tym wypadku dałoby się to nawet

    Nie bardzo sobie wyobrazam - to w koncu gej moze byc ksiedzem, czy KRK
    ich dyskryminuje ?

    Ja tylko o tym, ze niech ich sobie dykryminuje, dopoki nie bierze
    unijnych dotacji, to pewnie spoleczenstwu sie to nawet spodoba.

> [...]
    >oniesmiela, dziecko nie wie, że tak być nie powinno, dziecko jest pod
    >ręką i ma się słuchać - taki rozszerzony uklad zalezności

    A doroslego znajdziesz takiego, co dobrowolnie bedzie chcial, czy to z
    milosci, czy za pieniadze.

    >A z dorosłą to jak? Trzeba by dopiero szukać w innym środowsku i też
    >wykorzystywać i oszukiwać, bo ludzie mają jednak potrzebę trwalszych
    >więzi. Pozostaje prostytucja.

    Odkad ksieza maja samochody, to raczej nie problem.
    Kiedys, w malej wsi, to moze byl problem ...

    >Chory system, tym bardziej że ZCW nie ma jakiś przesłanek
    >dogmatycznych
    >nakazujacych celibat.

    Zalezy, czy wewnetrzne ustalenie KRK uznac za dogmat, czy nie.

    J.

  • 146. Data: 2019-05-21 03:13:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bardzo sobie wyobrazam - to w koncu gej moze byc ksiedzem, czy KRK
    > ich dyskryminuje ?

    Tak na pewno to nie wiem, ale skoro homeseksualizm sam w sobie grzechem
    nie jest to dlaczego nie miłaby być? Powinno wystarczyc, że dochowa
    ślubów wstrzemięźliwości do czego i hetero zobowiązani są. Amen.

    > Ja tylko o tym, ze niech ich sobie dykryminuje, dopoki nie bierze
    > unijnych dotacji, to pewnie spoleczenstwu sie to nawet spodoba.

    Ale nie musi, bo religia, podobnie jak cześć dóbr osobistych zresztą to
    świete krowy i nie do końca podlegają racjonalizacji oceny. Wystarczy
    więc, że jakaś przekonywująca (ugruntowana społecznie/historycznie)
    doktryna powie, że geje won, i co nam pan zrobi?

    > A doroslego znajdziesz takiego, co dobrowolnie bedzie chcial, czy to z
    > milosci, czy za pieniadze.

    Tak, ale nie pod ręka, nie tak łatwo a ryzyko wpadki kto wie czy nie
    większe. Dziecku możesz wmówić, że jest ok, że ma zachować tajemnice.
    Dorosłemu niekoniecznie. Rprostututka może zaszantażować. Dorosły
    przyjedzie do parafi i narobi wsydu albo też zaszantażuje. A jak komuś
    zalezy na związku i okaże się, że ksiądz nadal chce być ksiądz to tez
    sie pewnie z lekka zirytuje.

    > Odkad ksieza maja samochody, to raczej nie problem.
    > Kiedys, w malej wsi, to moze byl problem ...

    Jest i tinder i pochodne, ale to nie jest kwestia logistyki.

    > Zalezy, czy wewnetrzne ustalenie KRK uznac za dogmat, czy nie.

    Skoro są wewnetrzne to zapewne mozna je ustalić inaczej.

    --
    Marcin