  • 1. Data: 2019-05-02 17:12:32
    Temat: Zwrot kosztów
    Od: z <...@...pl>

    Pewne starostwo powiatowe postanowiło w pewnej gminie zrobić porządki i
    ustalić stan faktyczny działek.
    Bajzel zrobiony za komuny ochoczo przez ostatnie lata podtrzymywali i
    notariusze i pracownicy geodezji.

    Właściciele działek dostają sukcesywnie wezwania do stawiennictwa "na
    roli" i podpisania protokołu z pomiarów.
    Niby wszystko cacy tylko w mojej rodzinie wiąże się to ze stratą dwóch
    dniówek (współwłasność) i kosztami dojazdu kilkudziesięciu km.
    Mogę liczyć na jakąś rekompensatę od państwa które naprawia błędy swoich
    pracowników? ;-)

  • 2. Data: 2019-05-03 11:34:04
    Temat: Re: Zwrot kosztów
    Od: "Lepudruk" <l...@d...org>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dniówek (współwłasność) i kosztami dojazdu kilkudziesięciu km.
    > Mogę liczyć na jakąś rekompensatę od państwa które naprawia błędy swoich

    No proszę! Tu też zalewasz forum swoim bełkotem.

    - Lepudruk -

  • 3. Data: 2019-05-03 11:45:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 11:34, Lepudruk pisze:

    A wydawało by się że prosty człowiek nie zagląda na grupę z "prawo" w
    nazwie. Jakież to symptomatyczne ;-)

  • 4. Data: 2019-05-03 17:49:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.05.2019 o 11:45, z pisze:

    > A wydawało by się że prosty człowiek nie zagląda na grupę z "prawo" w
    > nazwie. Jakież to symptomatyczne ;-)

    jaki on prosty ? on z wyższych sfer ubeckich:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 5. Data: 2019-05-06 15:08:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >dwóch dniówek (współwłasność) i kosztami dojazdu kilkudziesięciu km.
    >Mogę liczyć na jakąś rekompensatę od państwa które naprawia błędy

    A moze warto sobie przygotowac formulke do protokolu ?
    "potwierdzam, ze osoba podajaca sie za geodete dokonywala pomiarow
    (lub nie), ale nie potwierdzam wynikow tych pomiarow, gdyz nie jestem
    w stanie ich ocenic".

    Albo od razu zobaczyc podstawe prawna na wezwaniu i zaprotestowac :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-05-06 15:43:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-06 o 15:08, J.F. pisze:
> [...]
    > stanie ich ocenic".
    >
    > Albo od razu zobaczyc podstawe prawna na wezwaniu i zaprotestowac :-)

    To tak można? ;-) I ugram jakieś pieniądze?

  • 7. Data: 2019-05-16 17:15:29
    Od: Rolnik szuka żony <R...@...wadowic.pl>

    "J.F." napisał :
> [...]
    > ich ocenic".
    >
    > Albo od razu zobaczyc podstawe prawna na wezwaniu i zaprotestowac :-) J.

    Ostatnio kupowałem w geodezji wyrys działki w związku z jakąś sprawą
    urzędową.
    Na nowych mapkach geodeci nanieśli bezprawnie nowe granice, teraz działki
    mają podwójne granice.
    Więc te wezwania to nic innego, jak próba zalegalizowania bezprawnej
    kradzieży gruntów działek.
    Więc wezwany ma podpisać zgodę na nowe granice (wytyczone bezprawnie)
    Ja się spytam, jakim prawem i na jakiej podstawie jakiś urzędas z jakiegoś
    urzędu dokonuje pomiarów cudzej nieruchomości bez wiedzy i zgody
    właściciela?
    W podanym przypadku należy przyjechać i podpisać się pod wyrażeniem
    niezgodności wykonanych pomiarów ze stanem własności, tylko tak się
    podpisać, żeby nie dało się zmazać.

  • 8. Data: 2019-05-16 20:28:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 18:16:11 UTC+2 użytkownik Rolnik szuka żony napisał:

> [...]
    > W podanym przypadku należy przyjechać i podpisać się pod wyrażeniem
    > niezgodności wykonanych pomiarów ze stanem własności, tylko tak się

    Bo to kolejny SPISEK przeciwko Bobowi Budowniczemu.

  • 9. Data: 2019-05-18 00:39:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.05.2019 o 17:15, Rolnik szuka żony pisze:

> [...]
    > działki mają podwójne granice.
    > Więc te wezwania to nic innego, jak próba zalegalizowania bezprawnej

    Te mapki, to próba ustalenia, o co Ci chodzi.

> [...]
    > Ja się spytam, jakim prawem i na jakiej podstawie jakiś urzędas z
    > jakiegoś urzędu dokonuje pomiarów cudzej nieruchomości bez wiedzy i

    Ależ wezwany może do protokołu właśnie oświadczyć, że granica nie jest
    tam, gdzie pokazuje geodeta, tylko w tym innym miejscu. I po to sie go
    wzywa.

    > W podanym przypadku należy przyjechać i podpisać się pod wyrażeniem
    > niezgodności wykonanych pomiarów ze stanem własności, tylko tak się
    > podpisać, żeby nie dało się zmazać.

    Fa bym pióra albo długopisu użył, ale możesz spróbować pędzlem,
    rapitografem albo czegoś innego wymyślić. Rylec przykładowo zostawi ślad
    nieusuwalny :-)