  • 31. Data: 2005-07-27 15:00:10
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesli zbiera na jedzenie , niech kradnie jedzenie ze sklepu a nie moja
    > parasolke lub Laptopa lub cos podobnego
    > Jak zbiera pieniadze na leczenie, lub na rachunki ubranie itp to niech
    > pojdzie do pracy albo moze chodzic po mieszkaniach, lub zbierac w inny
    > sposob, zawsze ktos cos da. Wlamywacze samochodow niepotrzebuja pieniedzy
    > na jedzenie lub operacje !!!

    podalem przyklad ktory jasno pokazuje ze nawet czloiwek ktory dokonuje
    przestepstwa moze byc bardzoi wartosciowy.
    Za kradziez jest przewidziana kara w KK, i bynajmniej nie jest to kara
    smierci.

    A z zbieraniem po mioeszkaniach powiedzmy 300 tys. na operacje zycze
    powodzenia :-)

    Nie popieram zlodziejstwa, jestem przekonany ze mozna zarobic potworne
    pieniadze legalnie trzeba
    tylko troszke umysl wysilyc.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 32. Data: 2005-07-27 15:05:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale jesli czyta zlodziej informacje na szybie

    jezeli napisze na kartce
    "po przekroczeniu bialej linii odetne Ci glowe " to bedzie to legalne?

    a po z atym zloedziej moze sie spieszyc nie przeczytac, wybic szybe, nie
    umiec czytac lub wiele innych

    lub czytamy informacje o
    > niebezpieczeństwie np. na terenie elektrowni lub jakiegoś wojskowego
    > poligonu lub jeszcze gdzies inndziej, wiadomo ze wejscie na teren to
    > śmierć!

    ale samochod jest z reguly przeznazcony do jezdzenia czyz nie?

    > Więc czemu ja mam odpowiadać za śmierć złodzieja, przecież nie musiał
    > wsiadać do samochodu lub wchodzić na poligon wojskowy lub na teren
    > elektrowni, wiedzial ze moze zginąć, sam podjoł ryzyko!

    po co odpowiadac za smierc dziecka ktore wpadlo do otwartej stuydzienki
    przeciez moglo patrzec pod nogi,

    Przecierz ja nie
    > planuje zadnej smierci zlodzieja, on sam dokonuje wyboru czy wejsc czy
    > sobie odpuscic, to tak w skrucie.

    planujesz morderswto potencjalnego zlodzieja, ja bym na miejscu pewnych
    sluzb sie Toba zainteresowal i sprawe
    rozdmuchal by wyperswadowac innym taka glupote.

    ps.
    skrócie a nie skrucie.

    p.

  • 33. Data: 2005-07-27 15:08:09
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    wsiada Twoje dziecko i bzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz

    Michal

  • 34. Data: 2005-07-27 15:14:10
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Uzytkownik "Dilbercik" <D...@t...com> napisal w wiadomosci
    > wsiada Twoje dziecko i bzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz
    >
    > Michal
    OK. Rownie dobrze dziecko moze zabrac kluczyki i bez prawajazdy wyjechac w
    podroz i sie rozbic, dziecko napewno jest poinformowane i wie ze takie
    urzadzenie jest zamontowane, dodatkowo kluczykow nalezy pilnowac przed
    dziecmi nie tylko z powodu tego urzadzenia. Oczywiscie moga byc rozne
    przypadki losu, ale nie o to chodzi. Wlasciciel ma dostep do samochodu lub
    wspolwlasciciele wiec tylko te osoby korzystaja z Auta inni niech pozostawia
    Auto tam gdzie stoi lub na wlasna odpowiedzialnosc wsiadaja, ostrzezenie
    widzieli wyraznie na szybach wiedzieli co czynia.

  • 35. Data: 2005-07-27 15:20:31
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc87hm$ph6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    > Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

    Zgadzam sie, ale czy Pan widząc takie ostrzezenie na szybach samochodowych
    wsiadlby Pan do samochodu bo ja nie. I o to chodzi ! Zawsze zlodziej moze
    cos innego ukrasc. Ale to co Pan pisze to jest odsetek dobrych zlodziej,
    wiekszosc złodziej potrafi bardzo mocno pobic wlasciciela itd.

  • 36. Data: 2005-07-27 15:24:50
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Mariusz O. napisał(a):
> [...]
    > Auto tam gdzie stoi lub na wlasna odpowiedzialnosc wsiadaja, ostrzezenie
    > widzieli wyraznie na szybach wiedzieli co czynia.

    Wiesz, to tłumaczenie mogłoby przejsć w USA, gdzie zawsze mozna znaleźc
    12 idiotów, którzy uznają, że producent pistoletu odpowiada za to, że
    ktoś został przy jego pomocy, że MacDonald powinien odpowiadać za to że
    jego klient nie wie, że gorąca kawa jest goraca i parzy, że
    własciciel samochodu ma prawo zamordowac złodzieja...

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer!

  • 37. Data: 2005-07-27 15:28:33
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości > jest to llogiczne samo w sobie, dziwi mnie ze zadajesz te
    pytanie.
    > Planuje zamordowac potencjalnego zlodzieja poprzez porazenei silnym
    > pradem.
    >
    > Pamietaj ze przestepswto jest poplenine nawet wtedy gdy nie wiemy ze nie
    > ma przedmiotu
    > na ktorym te przestepswto zamierzamy popelnic.

    To poligon wojskowy i elektrownia tez lamie Prawo!?
    Jak wejde na teren elektrowni i dotkne jakiegos kabla i mnie prad spali to
    co kierownik Elektrowni pojdzie siedziec na 25lat za to ze nie przewidzial
    ze ktos jakims cudem moze sie znalesc na terenie ktory niesie smierc

    > kodeks karny przewiduje za to jakas kare?
    > Chcesz walczyc o sprawieldiowsc to postaraj sie o dodanie do
    > Art. 279. i do Art. 278. punktu ktory wykluczy mozliwosc stosowania
    > prawa
    >
    > ktore umozliwia sedziemu zawieszenie wykonania kary,

    Tak zgadzam sie, prawo trzeba zmienić.

    > myslisz ze jak mlody chlopak pojdzie na 3 miesiace czy rok w pierwszym
    > przypadku (minimum) siedziec
    > to nie zmadrzeje?
    > Na wiekszosc to podziala.

    A jak zobacza ze wlamywanie sie do cudzych samochodow jest smiertelne to
    samochody pzestana ginac.

  • 38. Data: 2005-07-27 15:34:09
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Mariusz O. napisał(a):
> [...]
    > co kierownik Elektrowni pojdzie siedziec na 25lat za to ze nie przewidzial
    > ze ktos jakims cudem moze sie znalesc na terenie ktory niesie smierc

    nie zauwazasz subtelnej róznicy pomiedzy urządzeniem technicznym
    utrzymywanym pod napięciem z przyczyn technologicznych i urzadzeniem,
    które ma na celu smiertelne porazenie prądem jakiejś osoby?

    > Tak zgadzam sie, prawo trzeba zmienić.

    A chcesz płacic wyższe podatki na budowę nowych wiezień i utrzymanie
    tysiecy dodatkowych więźniów?

    naiwniak.

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer!

  • 39. Data: 2005-07-27 15:44:13
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc87r9$qm1$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli napisze na kartce
    > "po przekroczeniu bialej linii odetne Ci glowe " to bedzie to legalne?

    To nie to samo! Ja bronie własną rzecz, moze nawet dobytek !

    > a po z atym zloedziej moze sie spieszyc nie przeczytac, wybic szybe, nie
    > umiec czytac lub wiele innych

    Urzadzenie moze powiadamic glosowo i zaczac odliczanie!

    > lub czytamy informacje o
    >
    > ale samochod jest z reguly przeznazcony do jezdzenia czyz nie?

    Tak i jest moja wlasnoscia!

    > po co odpowiadac za smierc dziecka ktore wpadlo do otwartej stuydzienki
    > przeciez moglo patrzec pod nogi,

    Za to beda odpowiadac sluzby wodociagowe lub inne za kiepskie zabezpieczenie
    przy otwieraniu pokrywy.

    > Przecierz ja nie
    >
    > planujesz morderswto potencjalnego zlodzieja, ja bym na miejscu pewnych
    > sluzb sie Toba zainteresowal i sprawe
    > rozdmuchal by wyperswadowac innym taka glupote.

    To Pan to powiedzial ! Ja pytalem o sprawy prawne i niezamierzam nikogo
    skrzywdzic!!
    W RPA istnieja podobne urzadzenia rowniez bardzo niebezpieczne !
    Przypominam ze jestesmy w kraju Demokratycznym i moge na tej grupie zadawac
    pytania jakie mi sie podobaja a cenzurowanie nie nalezy do mnie !
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 40. Data: 2005-07-27 15:58:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 17:34, na pl.soc.prawo, Otto Falkenstein
    napisał(a):

    > nie zauwazasz subtelnej róznicy pomiedzy urządzeniem technicznym
    > utrzymywanym pod napięciem z przyczyn technologicznych i urzadzeniem,
    > które ma na celu smiertelne porazenie prądem jakiejś osoby?

    Nie Ty pierwszy w tym wątku, bredzicie o *wielkim prądzie* i *śmiertelnym
    porażeniu*.
    Zwalam to na karb że w naszym kraju najwięcej jest "lekarzy" i ....
    "elektryków".

    Urządzenie o którym wspomina autor wątku nie jest żadnym transformatorem,
    przetwornicą WN., ŚN. Jemu chodzi raczej o coś a`la paralizator - przecież
    takie urządzenie jest powszechnie dostępne i legalne - nieprawdaż?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany