  • 1. Data: 2002-04-29 13:33:16
    Temat: Ponowne badania do prawa jazdy
    Od: "Maniuś" <m...@u...rzeszow.pl>

    Witam!

    Chcialbym sie dowiedziec jakie sa zasady przy odnawianiu prawa jazdy. Chodzi
    o to, ze ktos mial prawo jazdy na 5 lat (wada wzroku) i teraz, zeby
    przedluzyc to trzeba zrobic kolejne badanie powiedzmy, ze tez wazne na 5
    lat. Czy tak jak na poczatku trzeba od nowa isc do lekarza uprawnionego do
    badan kandydatkow na kierowcow (co kosztuje), ktory z kolei skieruje
    delikwenta do okulisty, a potem z powrotem do lekarza, ktory dopiero wyda
    swistek do Wydzialu Komunikacji w celu przedluzenia prawa jazdy? Czy moze
    wystarczylo by od razu pojsc do okulisty i od Niego z dokumentem do Urzedu
    Komunikacji, skoro to nie pierwsze badanie?
    Z gory dziekuje za wskazowki!!!

    --
    Z pozdrowieniami
    Manius

  • 2. Data: 2002-04-29 17:14:22
    Temat: Re: Ponowne badania do prawa jazdy
    Od: e-RaGl <e...@w...pl>

    > Chodzi o to, ze ktos mial prawo jazdy na 5 lat (wada wzroku) i teraz, zeby
    > przedluzyc to trzeba zrobic kolejne badanie powiedzmy, ze tez wazne na 5
    > lat.

    Ja poszedłem bezpośrednio do okulisty, który wiedziałem, że ma prawo wykonywania
    badań wzroku dla kierowców i mimo, że po raz pierwszy otrzymałem prawo jazdy na
    5 lat, tak jak Ty, to tym razem dostałem zaświadczenie "bezterminowo".
    Pozdrawiam,
    Rafał.