  • 1. Data: 2002-04-29 11:33:59
    Temat: Klub Swiat Ksiazki - jak to jest?
    Od: "Grzegorz G." <s...@w...pl>

    Witam grupowiczow

    Pozwole sobie przytoczyc pragraf 6.2 i 6.8 z ich regulaminu, aby zadac Wam
    pytanie.
    par.6.2
    "Klubowicz moze zamowic dowolna liczbe ksiazek z kazdego z magazynu, jest
    jednak zobowiazany do zakupu minimum jednej ksiazki z kazdego z 5-ciu
    magazynow Klubowych w okreslonym czasie z zastrzezeniem zawartym w par. 6.8
    (...)"

    par.6.8
    "W razie nie nadeslania zamowienia na zadna z ksiazek proponowanych w
    magazynie po uplynieciu terminu okreslonego w kazdym z magazynow zastaje
    przeslana czlonkowi Klubu ksiazka okreslona w tym magazynie jako 'ksiazka
    sezonu'."

    Ogolnie caly regulam daje do zrozumienia, ze MUSZE zakupic conajmniej jedna
    ksiazke z kazdego katologu (przesylaja 5 katal. w roku). Nie ma mowy o
    konsekwencjach w przypadku nie wykupienia ksiazki.

    Pytanie brzmi:
    Jesli klub wysle mi 'ksiazke sezonu', a ja jej nie odbiore, a tym samym nie
    zaplace, jakie roszczenia (nie wiem czy dobrze sie wyrazam) moze Klub wobec
    mnie zastosowac? Czy powstaje dlug wobez nich (kwota za ksiazke)?
    Co wiecej, jesli kolejne pozycje przesylane przez nich w ramach 'ksiazki
    sezonu' nie beda mnie interesowaly to co wtedy moga zrobic?
    Teoretycznie moge przeciez wyjechac na wczasy na 2 tygodnie w okresie kiedy
    owa ksiazka zostaje wyslana do mnie. Nie odbieram jej, ksiazka po 14 dniach
    powraca (czy powstaje wtedy zobowiazanie wobec Klubu?).
    Dodam, iz zapisalem rowniez do nich podobne pytania w tej kwesti. Zobaczymy
    co oni na to, ale na razie pytam Was.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    ______________________
    Grzegorz G. - klubowicz

  • 2. Data: 2002-04-29 12:27:18
    Temat: Re: Klub Swiat Ksiazki - jak to jest?
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Mialam podobny problem. Chcialam opuscic ten klub, a pani powiedziala mi, ze
    juz wyslali do mnie katalog i musze z niego cos zamowic jak nie to wysla mi
    ksiazke sezonu. Zignorowalam pania nie nadajac zadnego zamowienia. Po paru
    dniach od ostatecznego terminu skladania zamowien dostalam dwa monity w
    odstepie parudniowym przypominajace o zamowieniu. Tez je zignorowalam i na
    tym sie skonczylo. Minal ponad rok i mam spokoj. A tak dla na marginesie w
    ich umowie jest taki punkt, ze jak ktos raz sie wypisze to nie ma powrotu i
    co? Jakies dwa tygodnie temu zadzwonili do mnie z uprzejmym pytaniem czy nie
    zechcialabym przystapic ponownie do Klubu na dogodniejszych warunkach. Wiec
    wydaje mis ie ze troszke miekli, bo tego niestety wymaga dzisiejszy rynek,
    to nie oni robia laske klientowi, ze sprzedaja, ale na odwrot.
    pozdrawiam
    violeczka

  • 3. Data: 2002-04-29 14:18:59
    Od: "Artist" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "violeczka" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to nie oni robia laske klientowi,
    > pozdrawiam
    > violeczka

    A właśnie że powinni ;)

    Ale mam dzisiaj aseksualne podejście do tematu ;) ha ha ha

    Pozdrawiam bez urazy . ;)

  • 4. Data: 2002-04-29 23:10:00
    Temat: Odp: Klub Swiat Ksiazki - jak to jest?
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    > A właśnie że powinni ;)
    > Ale mam dzisiaj aseksualne podejście do tematu ;) ha ha ha

    chyba reczej seksualne ;-)