  • 1. Data: 2002-04-29 13:51:43
    Temat: walne zgromadzenie - powiadomienie o
    Od: "news.tpi.pl" <A...@a...com>

    Witam serdecznie,
    czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie oświecić w temacie j.w.

    konkretnie, gdy spółka akcyjna zwołuje walne zgromadzenie akcjonariuszy to
    czy jest zobowiązana powiadomić o tym akcjonariuszy ?

    1 - w jakiej formie ?
    2 - jaka jest podstawa prawna ewentualnego wymogu ?
    3 - czy jest różnica w ewentualnym wymogu gdy zwołuje się zwykłe albo
    nadzwyczajne WZ akcjonariuszy ?

    z góry dzięki za odpowiedź, Wanda

  • 2. Data: 2002-05-02 11:55:05
    Temat: Re: walne zgromadzenie - powiadomienie o
    Od: "kasia" <M...@i...pl>

    to zalezy moze byc zgromadzenie akcjonariuszy bez formalnego zwołania lub
    formalnie zwolane (to sotatnie polega na wyslaniu listów poleconych
    informujacych o dacie i miejscu zgromadzenia .
    W przypadku gdy nie ma formalnego zwolania caly kapital spolki musi byc
    reprezentowany czyli mui byc tzw quorum.
    pozdrawiam
    kasia.r.

  • 3. Data: 2002-05-04 16:34:08
    Od: "news.tpi.pl" <a...@a...com>

    dzięki za odpowiedź

  • 4. Data: 2002-05-23 12:47:57
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    WZA zwołuje się pismem poleconym, a podstwa prawna to kodeks handlowy

    PN