  • 1. Data: 2002-04-29 12:51:03
    Temat: Ekwiwalent za urlop przy wypowiedzeniu i ponownym zatrudnieniu
    Od: "hal_2001" <hal_2001@_NO_SPAM_poczta.onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    otrzymalem wypowiedzenie umowy o prace (z winy pracodawcy - powody
    ekonomiczne), ktore konczy swoj bieg 30. kwietnia.
    Jednoczesnie firma od 1. maja chce zatrudnic nowe osoby na podobne
    stanowisko, wiec zglosilem swa chec pracy i wyrazono zgode na moja
    kandydature, choc na innych warunkach i na nowa umowe o pracy (stara zostala
    wypowiedziana).
    Mialem jednak niewykorzystany zalegly i biezacy urlop, za ktore spodziewalem
    sie otrzymac ekwiwalent.
    Pracodawca jednak twierdzi, ze skoro przechodze na inne stanowisko w tej
    samej
    firmie, to ma miejsce ciaglosc pracy i nie nalezy mi sie zaden ekwiwalent.

    Kto ma racje?

    Ja: twierdzac, wraz z zakonczeniem biegu wypowiedzenia powinienem otrzymac
    ekwiwalent,

    czy

    pracodawca: twierdzac, ze zachodzi tu ciaglosc pracy i nic mi sie nie
    nalezy?

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    pozdrawiam,
    Hal

    --
    Odpowiadając na mój list, wytnij napis _NO_SPAM_ z mojego adresu e-mail

  • 2. Data: 2002-05-23 12:56:51
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Pracodawca

    PN