eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka bankowa - prośba o poradę. › Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mail
    From: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Date: Tue, 24 Feb 2004 16:08:46 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON
    Lines: 25
    Message-ID: <c1fp43$rgf$1@taurus.webcorp.pl>
    References: <c1fb6r$2g1t$1@news2.ipartners.pl> <c1fbu5$d41$1@taurus.webcorp.pl>
    <c1ff3k$2j44$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: dl146.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: taurus.webcorp.pl 1077635012 28175 80.53.247.146 (24 Feb 2004 15:03:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Feb 2004 15:03:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287422 pl.soc.prawo:196154
    pl.soc.prawo.podatki:106741
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule news:c1ff3k$2j44$1@news2.ipartners.pl,
    niejaki(a): Key z adresu <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> napisał(a):

    > A tutaj to już się Tobie dziwię... Oczywiście, że zmienię ten bank i
    > to bardzo szybko. "MASZ TO U MNIE JAK...."... dalej chyba nie warto
    > cytować, bo to się nie sprawdza ;-) Bardzo żałuję że tak się
    > zawiodłem, przepraszam moja wina...

    Czemu się dziwisz? Musisz wiedzieć, że mógłbyś tu teraz podać dowolną
    nazwę banku sposród tych ok. 70 (?) plus 600 spółdzielczych, i nikt by
    sie nie zdziwił, że to właśnie ten. Chodzi o to, że tego typu pomyłka,
    choć przykra i ujawniająca jakiś tam bałagan, może w każdej chwili
    zdarzyć się wszędzie. Jeżeli nic się w wyniku tego nie stało, to reakcja
    także byłaby taka sama: wyrazy ubolewania i standardowe przeprosiny.
    Różnice mogłyby wystąpić, gdybyś ewidentnie poniósł materialną szkodę -
    po reakcji banku w takiej sytuacji mógłbyś dostrzec różnice w jakości
    obsługi. W takim przypadku, jak Twój ręczę Ci, że wszędzie spotkałoby
    Cię to samo.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1