  • Data: 2004-02-24 15:08:46
    Temat: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:c1ff3k$2j44$1@news2.ipartners.pl,
    niejaki(a): Key z adresu <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> napisał(a):

    > A tutaj to już się Tobie dziwię... Oczywiście, że zmienię ten bank i
    > to bardzo szybko. "MASZ TO U MNIE JAK...."... dalej chyba nie warto
    > cytować, bo to się nie sprawdza ;-) Bardzo żałuję że tak się
    > zawiodłem, przepraszam moja wina...

    Czemu się dziwisz? Musisz wiedzieć, że mógłbyś tu teraz podać dowolną
    nazwę banku sposród tych ok. 70 (?) plus 600 spółdzielczych, i nikt by
    sie nie zdziwił, że to właśnie ten. Chodzi o to, że tego typu pomyłka,
    choć przykra i ujawniająca jakiś tam bałagan, może w każdej chwili
    zdarzyć się wszędzie. Jeżeli nic się w wyniku tego nie stało, to reakcja
    także byłaby taka sama: wyrazy ubolewania i standardowe przeprosiny.
    Różnice mogłyby wystąpić, gdybyś ewidentnie poniósł materialną szkodę -
    po reakcji banku w takiej sytuacji mógłbyś dostrzec różnice w jakości
    obsługi. W takim przypadku, jak Twój ręczę Ci, że wszędzie spotkałoby
    Cię to samo.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"