  • Data: 2004-02-25 10:01:55
    Temat: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Możesz wypłacić, ale temu kto wpłacił przysluguje roszczenie wobec Ciebie.

    OK, to jesli z mojego rachunku podejmie nienalezne pieniadze pelnomocnik to
    wplacajacy moze mnie ciagac po sadach :-)
    jesli np nic o tym nie wiedzialem to nie moge byc chyba uznany za winnego i
    zmuszony do zwracania tej forsy za kogos ! A temu kto forse wzial jak widac
    mozna naskoczyc :-)

    > PS.Dlaczego to idzie na 3 grupy?

    byl wątek na pl.soc.prawo na ten temat i ja się tam włączyłem, nie zauważając że
    to jest na 3 listy
    *** blad ***