  • Data: 2004-02-24 21:46:11
    Temat: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Od: sebol <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 24 Feb 2004, Psychik wrote:
    > [...]

    na umowie rachunku jest zwykle zapis o zglaszaniu do banku podejrzanych
    transakcji co do ktorych nie mamy pewnosci.

    > IMHO - "roszczenie o wydanie nienależnego wzbogacenia".
    > Prawdę mówiąc jak czytałem ten artykuł to się zastanawiałem
    > czy nie należałoby w takim przypadku przelać błyskawicznie
    > i natychmiast zgłosić na policji - "albo nakryłem próbę
    > prania pieniędzy albo ktoś pieniądze zgubił, czyli jak nikt
    > siedzieć nie idzie to mi się znaleźne należy" ;)

    roszczenie mozna miec - ale trzeba je udowodnic. A to juz trwa - a
    sporymi pieniazkami mozna sobie poobracac i troche zarobic ;). Poza tym
    jakby to bylo z 10 mln to chyba lepiej isc do pierdla na pare lat a
    potem emeryturka ;)

    --
    l...@s...pl